Witam
Od kilku miesięcy mam problem z wyrzucaniem przez zbiorniczek wyrównawczy płynu chł.
rozpoczęta wymiana części
-termostat
-pompa wody
-uszczelka pod głowicą.
po trzech tys. problem wrócił
-kolejna wymiana uszczelki, planowanie głowicy, sprawdzanie szczelności
-wymiana termostatu
po dwóch tyś. problem powrócił, sprawdziłem również co2 w układzie i
kolejna wymiana uszczelki, płaszczyznowanie bloku, planowanie głowicy,szczelność.
problem pozostaje -rosnące ciśnienie w układzie i częste włączanie wentylatora. Tym razem problem pojawił się natychmiast.
Pomocy
chłodnica wymieniana półtora roku temu na nową drożność jest,wymieniam właśnie pompę wody na org. Dzisiaj po zalaniu koncentratem nie chciał wciągnąć płynu do obiegu tak jak by nie działała pompa.
A nie obraź się, ale czy w Twoim samochodzie układ chłodzenia nie ma multum odpowietrzników i o którymś ważnym zapomniano. Kiedyś w J5 było ich 4. Można jeszcze na próbę wymontować termostat - co się będzie działo.
Pozdrawiam
przed ostatnią zmianą uszczelki badałem dwukrotnie i było co2.Dzisiaj wymieniłem pompę i termostat na orginał ,zobaczymy jutro jak będzie się sprawował.
jeżeli chodzi o odpowietrzniki to niema w v70 >podobno>
Odpowietrzników nie ma, silniki te odpowietrzają się same bez problemów, jakby nadal wywalało płyn to sprawdź czy nadal jest co2 w płynie. Czy jak się jedzie bardzo spokojnie to też wywali płyn? Występuje białe zabarwienie spalin?
po wymianie pompy i termostatu jak by trochę ustąpiło-mam wrażenie że nadal węże są twarde ale może jestem przewrażliwiony.Płynu jeszcze nie wywala, daleko nie jeździłem.
Czy jest możliwe a żeby turbo przepuszczało co2 do układu chłodzenia?
Miałem ten sam problem i pomogła wymiana uszczelki i planowanie głowicy,wymieniłem również korek od zbiorniczka na oryginalny bo nie odpowietrzał układu.Jeżeli nadal wywala to za późno włączać się może wentylator(przy otwartym zbiorniku wyrównawczym chwilę przed załączeniem się wentylatora zawsze będzie wywalać.I sprawdź czy na wyłączonej/włączonej klimie też tak się dzieje. _________________ I Ty możesz uratować komuś życie!!!! Obejrzyj i uratuj komuś życie !!!
http://www.youtube.com/watch?v=xxqC5O7Dahs www.dkms.pl Otwórz Drużyna szpiku Masz Dar www.youtube.com
Otwórz
Drużyna szpiku Masz Dar
www.youtube.com
Ja mam podobne problemy, z tą różnicą że nie wywala płynu chłodniczego. Spada jego poziom wskutek zbierania się powietrza (gazów) w układzie. Po odpowietrzeniu układu przez odkręcenie korka na zbiorniczku poziom płynu wraca do normy.
W płynie występuje biało zabarwiona piana.
Wg mnie wygląda to na zasysanie do układu jakiegoś gazu (powietrze, CO2) w miejscu gdzie otwór jest tak mały (kapilara), że nie następuje w przeciwnym kierunku wyciek płynu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.