Witam od pewnego czasu mam problem kopci na wolnych i tylko na wolnych obrotach , mam kilka wersji ale co dwie głowy to nie jedna ,turbo uszczelniacze a być może pierscienie co wykluczam dajcie jakieś pomysły może ktoś miał podobny problem , pojazd mam od niedawna a jeszcze jedno czy mogę gdzieś dokupić mrugadełko bo go niema w samochodzie i niemogę odczytać błędy być może jest gdzieś indziej jak w podstawie elektryki , czy są inne sposoby prócz serv volvo a nadmienie że swieci się kontrolka na żółtym tle zielony trójkąt to chyba sonda czy ona ma jakiś wpływ na kopcenie jeżeli jest zepsuta pozdrowienia _________________ Niema jak 200 pasikoników pod maską
Witam od pewnego czasu mam problem kopci na wolnych i tylko na wolnych obrotach , mam kilka wersji ale co dwie głowy to nie jedna ,turbo uszczelniacze...
Ja również obstawiam uszczelniacze. W T5 miałem to samo.
darek volvo napisał:
...a jeszcze jedno czy mogę gdzieś dokupić mrugadełko bo go niema w samochodzie i niemogę odczytać błędy być może jest gdzieś indziej...
Mogę Ci dać takowe mrugadełko za realny czteropak . Tylko nie wiem czy Ci się przyda. Resztę tzn. umiejscowienie itd. masz w tym temacie. Mrugadełko było chyba do 94 roku bo w T5 z 95 tez już nie miałem.
darek volvo napisał:
nadmienie że swieci się kontrolka na żółtym tle zielony trójkąt to chyba sonda...
Tak to sonda. Natomiast jest to tak częsta przypadłość przy instalacji gazowej, że dość częstym stwierdzeniem jest żeby się w ogóle nią nie przejmować. U mnie w T5 też się świeciła, sonda była sprawdzana i działała prawidłowo. W końcu wyciągnąłem żarówkę.
Kopcenie jest na 90% od uszczelniaczy. Potarzam pytanie które zadał Ci kinniu : Jak wygląda kopcenie? Wiele po tym można powiedzieć. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Ostatnio zmieniony przez baton208 dnia Pon 01 Lis 2010, 20:21, w całości zmieniany 1 raz
Witam. Mam identyvzny problem ze swoim motorkiem. Kopci na wolnych obrotach. Sprawdzałem ciśnienie sprężania w cylindrach i jest w porządku. Domyślam się że to turbo, pytanie jednak brzmi czy przy wymianie turbo można włożyć jakieś większe turbo bez negatywnych skutków dla silnika i gdzie warto to zrobić Jakie to ma być turbo??
Witam dzięki za wszelaką podpowiedz głowica do demontażu , jeszcze jedno panowie wskaznik z turbo nie pociągnie na białe pole nie daje za mało tak myślę fakt że jest troszkę zamulony ,dym jaki się wydostaje to lekko niebieski z oparami wody rok pojazdu to 93 . Co do mrugadełka posprawdzam i dam ci znać baton dzięki wielkie wam wszystkim ,aa Michał turbo można każde zamontować tylko z głową a jakie poszperać na necie narka _________________ Niema jak 200 pasikoników pod maską
Witam dzięki wszystkim dziś sprawdzenie i rozbiórka motoru okazało się że to turbina padnięta luzy ooo straszne prawie 0 łopatek lała olejem dlatego te kopcenie o dziwo że nic nie zniszczyła o ile okaże się z czsem zamykam temat pozdrowienia _________________ Niema jak 200 pasikoników pod maską
Witam. Chciałbym odświeżyć temat kopcenia. Pytanie do bywalców i doświadczonych. Mam 850 z silnikiem 2,0T, turbina po regeneracji. Rano silnik dymi lekko na niebiesko. Po przejechaniu kilku km. dymienie ustaje. Następnego dnia to samo. W czasie jazdy tylko po mieście silnik zużywa średnio 2l oleju na miesiąc/ ok 1000 km/. Podczas jazdy w trasę nie zużywa oleju prawie wcale. Czy ktoś miał podobny problem.
Też mam problem z turbo niby jest po regeneracji ale miesiąc po niej zaczęło znów brać olej i kopcić przy zmianie biegów przy butowaniu . Na razie się troszkę uspokoiło i kopci przy zmianie biegów trochę mniej ale oddam turbo na gwarancję jaki będzie efekt dam znać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.