Czesc.Mam na imie Janek i niestety wpakowalem sie w 850TDI.Mam kilka problemoow moze ktos poradzi jak je opanowac...
1.Ustawienie kaata wtrysku-zostal ustawiony w diesel serwisie ale auto przy -8 celsjuszach nie odpala-odpala po podlaczeniu do 2giego auta i dlugim kreceniu (swiece zmienione)
2.nawiew na nogi nie dziala.W zimne dni przelaacza sie na szybe,na nawiewy w desce ale nozki zostajaa zimne.Dodam,ze mialem kiedys prawdziwe volva tzn pv,amazon,144,240 i byl to problem niznany..
3.jesli zamykam auto kluczykiem od strony kierowcy to auto samoistnie sie otwiera /nie zawsze ale czeesto/
4.podgrzewanie siedzen nie dziala co przy skorzanej tapicerce w zimowe dni jest..przykre
5.klakson dziala ale tylko czasami po dlugim macerowaniu przelaacznikiem..
6.zawieszenie to jakas katastrofa jest sztywne jak w wozie drabiniastym,toyotka starlet ´87 ktooraa mam to autko z superkomfortowym zawieszeniem w poroownaniu z 850
Proszee pomozcie w miaree mozliwosci jak sie zabrac za ten samochood gdyz nie mogee go na razie sprzedac (duzy podatek) a jestem po prostu zalamany.. _________________ yasieq
Witaj jeżeli świece grzeją to musi palić chyba że nie dostaje paliwa lub co gorsze niema kompresji , to jest do ustalenia co z elektryką to troszke cierpliwości do naprawy a zawieszeni to się z tobą nie zgodzę moim zdaniem godne uwagi dobrze wybiera nierówności tłumi no może w twoim poje jest wszystko wybite , narazie ogólnikowo pozdrowienia _________________ Niema jak 200 pasikoników pod maską
Kolego spokojnie "jak na wojnie" te wszystkie usterki które opisałeś to "pryszcz":
Ad 1. Zależy czy ustawili wg. volvo czy wg audi różnica zasadnicza. Może zapowietrzać się układ paliwowy(zajrzyj do działu 850). Kręci równomiernie czy nie? Rozrusznik sprawdzałeś?
Ad 2. Standardowa usterka w 850.
Demontujesz schowek. Następnie torxem 15 wykręcasz znajdujący się po prawej stronie silniczek. Jak go odkręcisz to od razu zobaczysz co się zepsuło. Naprawa banalna.
Ad 3. Przeczyść zamki. To tak na początek.
Ad 4. W środku pod siedzeniem masz termostaty. Sprawdź czy się nie wypięły albo ułamały. Można spokojnie przylutować. Jest problem z ich wydłubaniem ale dasz radę.
Ad 5. Ściągnij kierownicę i przeczyść styki. Jeżeli działa nieregularnie to na pewno jest to. Przy ściąganiu, jak będziesz odpinał poduszkę nie zapomnij o wcześniejszym zdjęciu klemy + z aku (chyba że lubisz jeździć po serwisach )
6. Przyzwyczaisz się. A ma to też swoje zalety
darek volvo napisał:
...moim zdaniem godne uwagi dobrze wybiera nierówności tłumi no może w twoim poje jest wszystko wybite...
Mam takie same odczucia co Ty. Myślę że koledze jednakowoż chodzi o sztywność. Wytłuczone zawieszenie będzie miękkie i "roztelepane". Niemniej jednak myślę, że jest to subiektywna ocena każdego właściciela 850. Zgadzam się, są samochody z miękkim przyjemnym zawieszeniem (jeździłem Laguną I brata) i po takim samochodzie zawieszenie w volvo wydaje się jak w wozie drabiniastym. Niemniej jednak uważam że to kwestia przyzwyczajenia.
Nie są to samochody bezawaryjne, ale większość awarii jakie je trapi to [cenzura]ły, które można naprawić we własnym zakresie.
Ps. Warunkowo dopuszczam post niezgodny z Regulaminem Forum. Następny taki poleci do kosza. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Dzieeki za pomoc.Niestety troche emocjonalnie podchodzee do tematu a to nie jest zbyt twoorcze.. jeszcze raz dzieeki uderzam do boju _________________ yasieq
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): WROCŁAW Posiadane auto: V 70 1997 2.4 benz
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 08 Sty 2011, 19:17
Temat postu:
Re: ( Volvo 850 ) 850TDI masa problemow
baton208
A czy w v 70 silniczek od sterowania nawiewami też znajduje się za schowkiem?? _________________ ...MIEJSCE-Bezdroża i lasy
...MISJA!!!!!!!V 70 -off road!
Z moich informacji wynika że tak. Zmienił się design zewnętrzny wnętrza (nieźle brzmi ), ale bebechy ukryte pod tapicerką nie. Na dodatek jest w tym samym dokładnie miejscu. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.