Witam kilka dni temu odpaliłem samochód pochodził 10 minut na wolnych obrotach po tym czasie jak próbowałem ruszyć to szarpnął i zgasł i więcej ni odpalił, kręci normalnie paliwo i gaz dostaje (podczas próby odpalenia czuć opary) stwierdziłem brak iskry ale nie wiem jak sprawdzić cewkę zapłonową może ktoś wie na którym pinie w tej cewce co powinno się pojawiać gdzie plus a gdzie minus i który z tych biegunów jest impulsowy. na marginesie : pasek rozrządu i rozdzielacz w porządku z góry dziękuję za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.