Jak w temacie, padł mi prawdopodobnie termostat, po 6-8 km grzeje się na max i muszę stawać. Wawa nie sprzyja podróżą a do mojego mechanika mam ponad 20 km ... Co zrobić by dojechać do niego tym autem ? !! Cierpliwa podróż i co chwilę stawanie ? Na wisłostradzie średnio to idzie zrobić ... Confused
Re: ( Volvo S60 ) termostat padł, jak dojechać do mechanika ?
Ściągnij go całkowicie wtedy układ będzie chodził na pełnym obiegu i nie będzie się grzał.Jeśli nie wiesz jak to zrobić poproś kogoś aby to zrobił,może mechanik w drodze wyjątku przyjedzie do Ciebie.Termostat kosztuje parę złotych,a koszt wymiany uszczelki pod głowicą jak przegrzejesz auto poleci już w setkach złotych.Ja bym nie ryzykował,tym bardziej że wymiana termostatu to pare minut.
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1213 Skąd jesteś (miejscowość / region): zachodniopomorskie Posiadane auto: brak
Piwa: 124/3
Wysłany: Sob 21 Maj 2011, 12:26
Temat postu:
Re: ( Volvo S60 ) termostat padł, jak dojechać do mechanika ?
Bez wyciągnięcia termostatu to kiepska sprawa. Jedyne co można zrobić to ustawić ogrzewanie na maxa w kabinie i wentylator też mocno.Pozamykać nawiewy na kierowce i skierować wszystko na pasażera, po otwierać okna i tak robiąc postoje można pokonać trochę większy kawałek drogi. Możesz też jak masz mozliwość spuszczać płyn (najlepiej do jakiegoś pojemnika to po ostudzeniu można ponownie wykorzystać) i dolewać wody. Takie patenty stosowałem w afryce także w polsce też powinny się sprawdzic.Zalecana duża ostrożność przy działaniach z płynem bo bardzo łatwo o poparzenie.
Re: ( Volvo S60 ) termostat padł, jak dojechać do mechanika ?
I jak już byś jechał jak kolega wyżej napisał na tzw.partyzanta to na dolewkę zabierz ze sobą ciepłą wode/płyn bo jak dolejesz zimnej to możesz uśmiercić głowice,nagła zmiana temperatur.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.