Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 850 ) Kody błedów 232; 245; 223. Co może być przyczyną?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chaber35

Czytelnik



Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): PISZ
Posiadane auto: VOLVO 850 2.0 TURBO
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 12:40
Temat postu:

Kody błedów 232; 245; 223. Co może być przyczyną?


Witam, jak w temacie. post opisujący dokładniej problem "LAMBDA Podwyższone obroty na zimnym i rozgrzanym silniku" nie udało mi sie rozwiazac problemu. w sumie to przeczyściłem tylko silniczek krokowy(coś niby się poprawiło ale dalej jest problem) i odczytałem kody błedów z tym, że nie wiele mi one mówią o przyczynie ich wystepowania. Może ktoś by umiał podpowiedzieć co sprawdzić i gdzie szukac problemu Wink z góry dzieki
Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Czw 23 Lut 2012, 20:38
Temat postu:

Kody


111


Bez błędów

112


Cewka S1 - zwarcie do napięcia zasilania

113


Błąd w module sterującym (TCM)

114


Przerwany lub zwarty obwód wyboru programu

121


Cewka S1 – zwarcie do masy lub błąd w module sterującym

122


Cewka S1 – przerwany obwód

123


Cewka STH zwarcie do napięcia zasilania

124


Uszkodzony selektor trybu lub zwarcie do masy

131


Cewka STH przerwany, zwarty obwód lub błąd w module sterującym

132


Błąd w module sterującym (TCM)

134


Błędny sygnał z modułu zapłonu

141


Czujnik temperatury oleju zwarty do masy

142


Obwód czujnika temperatury oleju przerwany

143


Włącznik „kickdown” uszkodzony lub zwarty do masy

211


Błąd w module sterującym (TCM)

212


Cewka S2 – zwarcie do napięcia zasilania

213


Sygnał przepustnicy (TPS) za wysoki

221


Cewka S2 – zwarcie do masy lub błąd w module sterującym

222


Cewka S2 – przerwany obwód

223


Sygnał przepustnicy (TPS) za niski

231


Przerwy w sygnale przepustnicy (TPS)

232


Brak sygnału prędkościomierza

233


Błędny sygnał prędkościomierza

235


Za wysoka temperatura oleju

245


Przerwa lub zwarcie w obwodzie ograniczenia momentu obr

311


Brak sygnału obrotów ze skrzyni

312


Błędny sygnał obrotów ze skrzyni

313


Błędny sygnał z przełącznika PNP

321


Zbyt długi czas zmiany biegu

322


Niewłaściwe przełożenie

323


Zblokowanie puszcza lub nie jest włączone

331


Zwarcie do napięcia zasilania w obwodzie SL

332


Cewka SL przerwana lub błąd w module sterującym

333


Cewka SL zwarta lub błąd w module sterującym
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 850 »

Opinie o samochodach Volvo 850 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


VolvoV50

15 900

2008r.

226 000 km

mazowieckie

VolvoV60

34 900

2013r.

259 000 km

łódzkie

VolvoXC 90

155 900

2018r.

133 000 km

mazowieckie

VolvoV50

18 900

2009r.

228 000 km

pomorskie

VolvoV50

15 900

2007r.

267 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System