Witam! Do ostatniego czasu syczało mi coś tylko w tedy kiedy naciskałem pedał hamulca i puszczałem. I przy lekkim dotknięciu pedału, z wyczuciem, syk zanikał. Podobno był to problem pękniętej jakiejś gumy przez która powietrze uchodziło...
Tym razem problem jest większy Syczy mi non stop, czy naciskam pedał hamulca czy puszczam, to syczenie jest tylko, że z różnym natężeniem dźwięku... Gdy wyłączę silnik, syczenie zanika. Gdy włączę, zaczyna syczeć
Pomocy!!! _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Witam
O tym juz na forum bylo...
To syczenie to objaw peknietej membrany w "puszce" wspomagania hamulcow. Naprawa - wymiany calej "puszki". Gdybys mial samochod z silnikiem benzynowym , to ta nieszczelnosc mogla by zaklucac prace silnika (ciagnal by "lewe powietrze") . Ty masz diesla , wiec nieszczelnosc nie bedzie wplywala na prace silnika ... przy duzej nieszczelnosci , jesli pompa podcisnieniowa nie nadazala by z pompowaniem - to moglbys miec klopoty ze sterowaniem praca turbiny.
Usterke musisz mozliwie szybko usunac - bo jesli stracilbys wspomaganie pedal hamulca bedzie diabelnie twardy i nawet zatrzymanie auta jadacego tylko 40 km/h jest wyzwaniem (testowalem)
Re: ( Volvo S60 ) "syk" w okolicy pedału hamulca D5 Automat
W takim razie czy wystarczy wymienić samo serwo czy z pompą lub z jakimiś innymi gadżetami tego typu? Bo można kupić tylko serwo lub serwo z podzespołami więc nie wiem bo się nie orientuję...proszę o podpowiedź _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Witam
Tak , musisz wymienic serwo ... i tylko serwo Przy opisanych objawach nie musisz wymieniac pompy podcisnieniowej , pompy hamulcowej ani innych komponentow.
Choc warto moim zdaniem wymienic przy okazji zaworek zwrotny z weza laczacego serwo z pompa podcisnieniowa - zaworki czasem puszczaja , skutkiem czego jest zasysanie oleju (na postoju) z pompki do serwa - no a olej trafiajac do serwa prowadzi do awarii wspomagania hamulcow.
pozdrawiam Tomek B.
Re: ( Volvo S60 ) "syk" w okolicy pedału hamulca D5 Automat
Jeszcze jedno....czy z tym trzeba jechać do mechanika czy można samemu to wymienić? Jest to skomplikowane? Jeżeli można sobie w warunkach "domowych" z tym poradzić, prosiłbym o jakieś krótkie instrukcje Pozdrawiam. _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Re: ( Volvo S60 ) "syk" w okolicy pedału hamulca D5 Automat
Acha jeszcze mam problem... Bo są serwa z 1 i 2 czujnikami... Jak to sprawdzić ile mam tych czujników we wspomaganiu hamulca??? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.