Witam! Zauważyłem dziś wyciek z pompy wspomagania i ubytek płynu
Powiedzcie czy lepiej kupić używkę czy tą zregenerować/naprawić bądź może tylko wymienić simering??? No i jeszcze jaki płyn idzie do wspomagania? Bo muszę dolać...
Z tego co zauważyłem to płyn jest chyba koloru żółtego...
Pomóżcie koledzy
Na pewno link się przyda - dziękuję. Ale nadal nie wiem czym uzupełnić płyn w przypadku koloru żółtego? Czy może on być mieszalny z innym kolorem płynu? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Ja leje elf matic G3, ponoć można go mieszać ze wszystkimi innymi, ale u mnie płyn był czerwonawy i taki jest też elf. Nie wiem jak w twoim przypadku. Koszt ok 20zł w sklepach moto.
Też bym zalał ELF'a gdyby mój płyn był czerwonawy...a tu jest niestety kolor nie występujący za często - żółty...
Kolega w linku dotyczącym naprawy pompy wspomagania, naprawiał pompę volva w manualu. Ja mam przekładnię automatyczną. Czy pompy będą się różniły, czy są dokładnie takie same? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Kurcze no i mam ogromny dylemat w sprawie tego płynu od wspomagania. Nigdzie nie mogę znaleźć jaki wlać ten płyn. Żółty ciężko jest znaleźć, na allegro tylko febi znalazłem koloru żółtego a elf czy valvoline wszystko czerwone
Instrukcja mówi o specyfikacji WSS M2C204-A ale nie znalazłem żadnego płynu który spełniałby taką normę... _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Kolego, ja kupiłem elfa ! tez miałem zółty, wypompowałem szczykawką ile się dało tj z 0,7 l i dolałem czerwonego elfa !wszystko jak w niajlepszym porządku a robiłem to z 6m-cy temu..
Wyciągnąłem wszystko strzykawką, odłączyłem od pompy rurę i wypuściłem ile się dało. Zalałem Elf Matic G3 (czerwony), przejechałem się i niby wszystko w porządku Zobaczymy jak później. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam. _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Witam ponownie w temacie! Prawie minął miesiąc od wymiany płynu. Od ostatniego czasu czuję, że momentami jest mi ciężej kierownicą kręcić. Tej cieknącej pompy narazie nie zaczepiałem bo płynu mi nie ubywa...
Czy to już mi pada pompa od wspomagania? Czymś więcej groźniejszym może się to skończyć aniżeli tylko całkowite padnięcie pompy??? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.