Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 440 ) Swap silnika z 1.7 na 1.7 Turbo + kilka pytań



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrekRallyFAN

Czytelnik



Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Głogów
Posiadane auto: Volvo 440 DL 1.7 1991r
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 25 Gru 2010, 13:05
Temat postu:

Swap silnika z 1.7 na 1.7 Turbo + kilka pytań


Witam! Sukcesywnie przymierzam się do swapa motoru 1.7 Turbo do babci. Mam w związku z tym kilka pytań a mianowicie:

1. Jak bardzo awaryjny jest to silnik oraz czy można znaleźć w dobrym stanie?
2. Jak wielki szał jest z elektryką? Znajomy mówił, że elektryka w Volvo 440 jest plug and play do każdego modelu i wyposażenia, ale ciekawi mnie jak wygląda sprawa wiązki silnikowej i wpięcia do kompa? Jak wiele rzeźby?
3. Czy sanki z 1.7 wolnossącego są takie same jak w Turbo?

Posiadam model z rocznika 1991.

A teraz dodatkowe kilka pytań:

1. Czy zawias z nowszej wersji pasuje do 1991?
2. Czy można gdzieś kupić sportowe zawieszenie?
3. Skrzynia, jaką posiadam jest cholernie długa. Chcę kupić jak najkrótszą skrzynię, ale nie wiem od jakiego modelu i marki szukać (czy może być Renault 11 lub 19?).
4. Czy jest jakiś sklep internetowy, gdzie można kupić części do tego rocznika? Bo wszędzie gdzie szukałem to tylko do nowszego. Ew. z jakiego modelu/marki/rocznika pasują części zawieszenia i ew. blacharskie (np. reparaturki)?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za całą pomoc!
PiotrekRallyFAN
_________________
...bo rajdy to moja pasja...
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
dj_sopel

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 297
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: volvo 850GLT 2.5L+LPG 20V automat
Piwa: 22/2
Wysłany: Pon 27 Gru 2010, 23:16
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Swap silnika z 1.7 na 1.7 Turbo + kilka pytań


pytanie 1

Powiem ci tak silniki jakie były montowane w volvo 440 i 460 Firmy Renault były to bez awaryjne nigdy nie było problemow z nimi

pytanie 2


Wiazka elektryczna jest zbyt skomplikowana jesli posiadasz wiazke od starego silnikia i czesc wiazki z kabiny to bez elektryka lub bardzo dobrej ksiazki do tego auta to nie podchoc musisz dodac dodatkowo zegary do kabiny od turbiny


pytanie 3


silniki sa te same tylko ze musisz sprawdzic czy głowica jest identyczna i musisz ozmieniac kolektory ssace

pytania dodatkowe


pytanie 1

o ktore chodzi ci zawiasy??????


pytanie 2

do tego modelu nie wsadzaj zawieszenia sportowego to zawieszenie jest zbyt podle do jakiej kolwiek modernizacij
chyba ze załozysz sobie amory gwintowane ale to bym ci odrazu odradził zewzgledu na to ze zmieniasz skok zawieszenia i mozesz pourywac pewne rzeczy

pytanie 3

zadna skrzynia nie pasuje do tego silnika tylko orginalna volvo-renault
iedynie do popytaj sie czy ktos w polsce podejmie sie wymiany kuł zembatych mocniejszych i wiekszych ale z cego sie orjetuje to nie ma nikogo takiego kto by chciał z tuningowac skrzynie biegow


co do pytania 4 to podam ci kontakt do mnie zadzwon i wytlumacz mi to pytanie
Powrót do góry
PiotrekRallyFAN

Czytelnik



Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Głogów
Posiadane auto: Volvo 440 DL 1.7 1991r
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 28 Gru 2010, 01:26
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Swap silnika z 1.7 na 1.7 Turbo + kilka pytań


Co do sportowego zawieszenia, to po prostu miałem w planie uszykować Turbawkę do rajdów, rallysprintów oraz innych imprez sportowych i stąd pytanie o zawieszenie. Co do pourywania to i tak pod samochodem znalazła by się płyta co chroniło by miskę, skrzynię oraz częsciowo zawieszenie. Gwint mnie nie interesuje, jedynie klasyczny zawias sportowy (na przykład Bilstein B6/B8 + sprężyny Eibach Pro KIT).

Pytanie o zawias dotyczyło zawiasu czyli zawieszenia Smile Potocznie zwanego zawiasem.

Zegary do turbo o ile mi sie dobrze wydaje to żaden problem, ponieważ sterowane są podciśnieniem. Jedynie to ciśnienie i temp. oleju (mały kawałeczek wiązki).

Co do skrzyni to miałem nadzieję, że skoro silnik jest niemal identyczny jak w Renault (nie licząc kolektora ssącego i układu zasilania paliwem) to skrzynia może pasować od Renault. Co do dorabiania kół zębatych to już szukałem tego typu rzemieślnika i niestety nie znalazłem.

Co do 4tego pytania to chodzi mi o adres WWW bądź namiar normalny sklepu, w którym nie ma problemu z częściami do Volvo 440 z 1991 roku. W sklepach w moim mieście oraz wielu internetowych są części głównie do wersji od 95 (mogłem się pomylić z latami, ale w każdym razie nowszej). A poszukuję elementów zawieszenia, blacharskich itp. Pytanie dotyczyło również tego, czy elementy zawieszenia (amortyzatory, odboje, sprężyny, wahacze itp) lub blacharskie (reparaturki, progi etc) będą pasować od innego modelu lub rocznika Volvo. Lub ew. czy ktoś bawił się w dopasowywanie np. reparaturek z innego samochodu. Czasem wystarczy niewielka rzeźba, żeby wszystko spasować.

Mam nadzieję, że przedstawiłem sprawę jaśniej niż poprzednio Smile
_________________
...bo rajdy to moja pasja...
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
dj_sopel

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 297
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: volvo 850GLT 2.5L+LPG 20V automat
Piwa: 22/2
Wysłany: Wto 28 Gru 2010, 08:51
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Swap silnika z 1.7 na 1.7 Turbo + kilka pytań


poszukaj sobie w necie takiej firmy jak SCANDICAR Łódź oni maja wszystkie czesci do volvo
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
PiotrekRallyFAN

Czytelnik



Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Głogów
Posiadane auto: Volvo 440 DL 1.7 1991r
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 28 Gru 2010, 14:42
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Swap silnika z 1.7 na 1.7 Turbo + kilka pytań


Właśnie o taki sklep mi chodziło!! Dziękuję Ci bardzo kolego i życzę najlepszego w nowym roku! Smile
_________________
...bo rajdy to moja pasja...
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Reklama








Wysłany: Wto 28 Gru 2010, 14:42
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
dj_sopel

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 297
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: volvo 850GLT 2.5L+LPG 20V automat
Piwa: 22/2
Wysłany: Wto 28 Gru 2010, 23:11
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) Swap silnika z 1.7 na 1.7 Turbo + kilka pytań


ja tobie tez zyczne szczesliwego nowego roku i zebys dopracował dobrze furke i mysle ze przydały ci sie moje podpowiedzi
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 440 »

Opinie o samochodach Volvo 440 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


VolvoXC 60

63 900

2012r.

224 412 km

śląskie

VolvoXC 60

56 900

2010r.

208 569 km

śląskie

VolvoS60

18 500

2006r.

234 000 km

kujawsko-pomorskie

VolvoS80

25 900

2007r.

297 298 km

mazowieckie

VolvoS90

124 900

2017r.

82 028 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System