ponownie po poprzedniej usterce ktora byl uszkodzony regulator w alternatorze wlozzylem akumulator do mojego volvo i wyskoczylo mi ze mam jedna wiadomosc czyli ANTI-SKID TEMPORARILY OFF" co to moze byc
prosze o pomoc i z gory dziekuje
Edit
Temat przeniesiony. Zakładaj temat w odpowiednim dziale.Kinniu
to jest info o tym że nie działa DTSC czyli system antypoślizgowy. dzieje sie tak gdy na przykład potrzeba wyjechać z kopy śniegu, głebokiej zaspy. Raz zapaliła mi sie taka informacja po włączeniu silnika ale po ponownym uruchomieniu już sie komunikat nie pojawił
z tego co pamiętam w instrukcji jest na ten temat dokładna informacja
wiem z autopsji ze moze byc wiele przyczyn...
1. przerwany kabel pradu lub brak masy od DEM(modul tylnego dyfra)
2. brak komunikacji z DEM z CEM czyli przerwany kabel/zasniedzialy styk
3. chwilowy spadek napiecia ponizej bodajze 10,8v(moim zdaniem najbardziej wiarygodna opcja u ciebie)-do wykasowania komputerem
4. uszkodzony modul DEM(to byla niestety moja opcja, wlasnie wyslalem modul do naprawy i czekam na rezultaty)
Swoja droga to w servisach nie bardzo sa rozmowni jak zapytac ich o problemy z DEM. mysle ze to taka cicha wada fabryczna ktorej Volvo nie chce ujawnic...
i jeszcze jedno jak przy wlaczonym zaplonie przycisniesz read i przytrzymasz i przyciniesz kilka razy wlacznik od tylnego swiatla przeciwmgielnego to wlaczy ci sie autodiagnostyka wtedy powinienes zobaczyc czy jest blad w DEM czy w ogole go nie czyta. _________________ volvo vida diagnostic-caly Londyn
http://volvodiagnostic.com
U mnie błąd wyskoczył kilka razy po czym po ponownym uruchomieniu silnika było ok. W końcu zapalił się na stałe. Okazało się że "padł" zwijacz SRS - nie mało mnie to kosztowało
anti skid temporarily off, power system service required,
podobne napisy ale inne symptomy.. volvo s40 20 diesel 2005
wyskoczyl mi komunikat anti skid off, i po zgaszeniu silnika juz nie szlo odpalic ponownie, pozyczylem ladowarke i naladowalem akumulator, po 2h jazdy znow komunikat plus power system service required i alarm system service urgent. po zgaszeniu juz nie odpalil, kupilem nowy akus, po kilku godzinach jazdy problem wystapil ponownie. mam zainstalowane xenony i co chwile od jakiegos czasu jeden mi nie zaskakuje tyle ze zainstalowalem je ok 14 miesiecy temu i wyskakuje bulb failure- low beam. poza tym powinienem zrobic serwis jakis czas temu wiec wysakuje rowniez service required. co o tym myslicie?? alternator??? _________________ mr seledyn
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.