W pierwszej kolejności ściągamy osłony boczne tunelu środkowego, oczom naszym ukazuje się taki oto widok:
Odkręcamy kluczem torx najpierw cztery śrubki z obudowy, na zdjęciu zaznaczone czerwoną strzałką. Dwie z jednej strony i dwie z drugiej strony w tym samym miejscu.
Następnie odkręcamy śrubkę z łącznika:
Jest między wlotem i wylotem tam gdzie skierowana jest zielona strzałka.
Potem delikatnie wyciągamy przewody nagrzewnicy z łącznika, a następnie całą nagrzewnicę delikatnie, z wyczuciem wyciągamy w dół.
Dla ułatwienia pracy należy zdemontować sobie najpierw odpływ parownika, wtedy mamy więcej miejsca:
Potem pozostaje nam założyć nowe oringi na wyloty łącznika, włożyć w wyciągniętą część obudowy nową nagrzewnicę, "upakować" ją spowrotem w miejsce starej i skręcić całość "do kupy".
O takich oczywistościach jak spuszczenie przed montażem płynu chłodniczego kurkiem na chłodnicy nie piszę
Aha! Proponuję podłożyć szmaty lub folię na podłogę, z uwagi na to iż nagrzewnica, jako że znajduje się w najniżej położonym miejscu w kokpicie samochodu, to dość spora cześć płynu wycieknie nam podczas jej demontażu. Taka "uroda" i nic się na to nie poradzi.
Udanej pracy!!
Wszelkie pytania na priv. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Wnętrze-klimatyzacja-nawiew-konsola
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.