Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk-Wojkowice Posiadane auto: volvo V50 2.0D 2004
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 13 Lut 2011, 20:01
Temat postu:
Zawór EGR
Witam.W moim V50 2,0D mam odpiętą wtyczkę od zaworu EGR, ponieważ zatkał się,silnik pracuje bezproblemowo.Mam pytanie czy takie rozwiązanie nie zaszkodzi z czasem silnikowi,katalizatorowi ,filtra PDF nie posiadam,czy to nie "zemści"się z czasem.Proszę o odpowiedź.pozdrawiam.
Witam.W moim V50 2,0D mam odpiętą wtyczkę od zaworu EGR, ponieważ zatkał się,silnik pracuje bezproblemowo.Mam pytanie czy takie rozwiązanie nie zaszkodzi z czasem silnikowi,katalizatorowi ,filtra PDF nie posiadam,czy to nie "zemści"się z czasem.Proszę o odpowiedź.pozdrawiam.
Czesc. Silnik sie zatkal poniewaz nie zamknol sie zawor EGR mozesz tak jezdzic (bedziesz mniej ekologiczny)ale nic nie padnie a odnosnie pytania2 to nie masz pulapki czastek stalych 2004 to norma euro3.
Pozdrawiam
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): Piaseczno Posiadane auto: V50 1.6 D 2007
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 15 Mar 2011, 11:37
Temat postu:
Re: ( Volvo V50 ) Zawór EGR
Witam. Ponieważ jestem laikiem podpowiedzcie gdzie znajde sam zawór EGR i wtyczkę aby go odpiąć? _________________ Jeżeli Ci pomogłem - postaw piwko Mr. Green
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk-Wojkowice Posiadane auto: volvo V50 2.0D 2004
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 27 Lip 2011, 18:16
Temat postu:
Zawór EGR
Witam. W zeszłym roku pisałem , że odpiąłem zawór EGR...,że silnik pracuje ok. w odpowiedzi było że można tak jeździc , będę tylko mniej EKO. Otóż po roku na zimnym silniku zaczęły falowac obroty,z każdym dniem falowanie nasilało się. Udałem do serwisu "niezależnego"na kompa.Komp pokazał tylko błąd egr(był odpięty).Po godzinie mechanik poprosił mnie na warsztat i pokazał przepustnice (już zdemontowaną).Wyglądała jak by była zanurzona w smole, efekt był taki ,że zacinała się.Gdy silnik jest zimny przepustnica nie otwierała się do końca,dopiero gdy się rozgrzał(materiał się rozszerza).Przyczyną tego była jazda z odłączonym EGR.Po coś jednak jest ten zawór. Mechanik wyczyścił przepustnice(mają środki) po dwóch godzinach,a nie zawsze się da i trzeba kupic nową(kilkaset złoty).Przetłumaczył mi aby kupic egr nie koniecznie nowy(allegro).
Mam pytanie czy ktoś już wymieniał EGR,a jeżeli tak to niech napisze jak to robił,i czy po wymianie trzeba jechac na kompa usunąc błąd. Pozdrawiam!!!!!
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk-Wojkowice Posiadane auto: volvo V50 2.0D 2004
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 08 Wrz 2011, 09:26
Temat postu:
Zawór EGR
Dzięki za wiadomośc ,ale jest już po problemie .Kupiłem zawór (używany 200zł z gwarancją),wymieniłem sam .Autko pracuje O.K.Byłem na kompie wykasowac błędy,a okazało się że po zamontowaniu sprawnego EGR system sam usunął błąd.pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.