witam mam taki problem nie zawsze ale raz na jakis czas podczas wyprzedzania lub gdy dam mocniej w gaz to pojawia mi sie komunikat serwis silnika i trace moc a turbina milknie i obroty wchodza mi tylko do 2.5tys.dalej nie kreci po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko dziala prawidlowo w tamtym roku zima mialem podobnie i podczas diagnostyki silnika pojawil sie problem czujnika doladowania turbiny mialem to robic ale obiawy przeszly no i znowu zima i problem powrocil a wydaje mi sie zeby byl to problem czujnika to latem tez by szwankowal moze ktos cos mi poradzi??
dzieki i pozdrawiam
Czesc. Mozesz podac jaki blad miales dokladnie .kilka usterek daje taki objaw nieszczelny uklad podcisnieniowy zacinajacy sie regulator kata lopatek turbiny albo zawor ktory steruje silownikiem turbo . Przplywomierz powinien miec na wolnych obrotach i zamknietym zaworze EGR ok. 50kg/h otwarty egr ok.34kg/h
czesc na kompie wyswietla mi sie ENGINE SERVICE REQUIRED jakis czas swiecil sie mi caly czas ostatnio zniknol i raz na jakis czas przy przyspieszaniu wyswietla sie mi a torbo przestaje dzialac gasze go zapalam i jade dalej a komunikat znika po podlaczeniu do kompa gosc mi mowil ze jest problem z czujnikiem doladowania turbo uklad jest szczelnu mialem jeszcze tak ze podczas wyprzedzania zrywalo mi rory z interkolera. zeby wyczyscic ten regolator to duzo zabawy?? dzieki i pozdrawiam
Czesc . Z tego co piszesz wynika ze zacina sie zawor reg. turbiny jest pod rurą gumowa przy kolektorze ssacym ( taki czarno szary podlaczone do niego sa 2 wężyki przykrecony śrubami torx 27) wymien go i powinno byc ok. Odnosnie zrywania rury z turbiny to przed zalozeniem musisz ja odtłuścić uzyj jakiegos zmywacza z turbiny nawet nowej wydostaje sie olej nasmarowana rura nie siedzi pewnie a zacinajacy zawór powoduje przeladowanie i cisnienie wychodzi poza zalecane granice . Pozdrawiam
Kolego Johny v70 d5 rozwiazales problem? Ja mam prawie identyczne objawy z tym ze u mnie jeszcze jak troche mocniej wcisne gaz i turbo zaczyna ladowac to przez pare sekund slychac jeszcze glosny swist, jakby ktorys zawor byl nieszczelny. Paradoksalnie podczas tego swistu wyczuwalne jest ze auto lepiej przyspiesza, natomiast w chwili gdy swist ustaje przyspieszenie slabnie. Jesli bardzo powoli rozpedzam auto to swistu niema. Zauwazylem jeszcze ze czasem dosyc mocno dymi z rury a innym razem nic. No i ten brak mocy, komunikat engine... dokladnie jak u ciebie a czasem jeszcze powyzej 3 tys obr silnik strasznie zaczyna wyc. Odglos jest jakby huczace lozysko w kole. Nie zawsze tak sie dzieje dziwne troche. Wie ktos w czym moze byc problem? Uklad dolotowy napewno jest szczelny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.