Po pierwsze:
Naucz się wklejać linki.
Po drugie:
Wymiana sterownika nic nie da. Obrazowo wygląda to tak: trafienie na właściwy to jakieś 1000:1 że trafisz. Przyczyną jest inny sterownik. Może inaczej. Przyczyną że nie działa obecnie jest inny sterownik, przyczyna że nie działało wcześniej jest inna.
Zamiast wydawać niepotrzebnie pieniądze zacznij od sczytania błędów, potem zabierz się po kolei do ich eliminacji.
Ja obstawiam zimne luty na płytce, usterka bardzo częsta w serii 8xx i s/v70 pierwszej serii. Niestety nie będzie jednoznacznie wykazana w błędach. U mnie objawia się tym że kontrolka raz się świeci a raz nie. Komputer wykazał błąd pompy, ponieważ raz działa raz nie. Poprostu sterownik rozłącza. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Widze kolego że nie podoba Ci sie jak wklejam linki.To "po pierwsze,po drugie......" nic Ci nie dało.Po co ludzią zwracać uwagę na nieistotne rzeczy,ale to nie ważne.Dla Ciebie poprawie to i wkleje to jak należy.Dużo mi nie dało,to co napisałeś,bo podobne rzeczy mówił mi mechanik......Luty na tym sterowniku mówisz.Chcesz mi pomóc?To prosze powiedz jak taka naprawa tych lutów ma wyglądać,bo nie jestem elektronikiem i nie znam się na tym.A u mnie w tym gnieździe z diodą nie ma wszystkich wejść bo jakis baran wczesniej grzebał przy tym a ja musze sie z tym teraz meczyc,i nie moge odczytac wszystkich bledów
Ale dzięki za podpowiedź
Luty na tym sterowniku mówisz.Chcesz mi pomóc?To prosze powiedz jak taka naprawa tych lutów ma wyglądać,bo nie jestem elektronikiem i nie znam się na tym.
to radze sie modulu nie czepiac
wydaj kilka zlotych na kogos kto ci to zrobi np ktos taki (swoja droga tak sie wkleja linki) _________________ volvo vida diagnostic-caly Londyn
http://volvodiagnostic.com
GMB-Sebus 2.3T-5 nie ma się co spinać, linki w Twoim temacie poprawiłem, to taka luźna uwaga była.
Co do sterownika ABS, wygląda to tak iż po paru latach na płytce robią się tzw. "zimne luty".
Trzeba wyciągnąć płytkę i ją przelutować. Nie robi się tego zwykłą lutownicą transformatorową tylko za pomocą stacji lutowniczej (chodzi o stałą temp. lutowania).
Zapewne dużo Ci nie dało co napisałem, ale jest to problem stały w 8xx. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Czyli jak zaniose tą płytke do kumpla elektronika który na codzień zajmuje się telefonami,sprzętem AGD itp..to powinien to zrobić?Tylko co mu powiedzieć?Żeby prze lutował mi zimne luty,czy jak?
Żeby sprawdził połączenia i przelutował płytkę. Jak jest elektronikiem to bez problemu sprawdzi Ci co w niej nie "styka".
Niemniej jednak najpierw sczytaj błędy, u mnie w nieautoryzowanym serwisie volvo kosztowało to 100 zł, i masz kompleksowo wszystkie błędy.
Potem czyszczenie czujników przy kołach, a na końcu płytka (bo lutowanie jest najdroższe). Koszt w serwisie to około 500 zł. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Czujniki już czyściłem.Szkoda że mój egzemplarz nie ma kostki diagnostycznej do komputera,bo bym miał zczytane błędy już dawno.W serwisie czytają z tych diodek?No dam mu do prze lutowania i zobaczymy
Wiem że czytają ze złącza.Byłem u gościa który zajmuje się Volvami i szukaliśmy tego złącza tutaj koło zapalniczki,potem pod kierownicą,a nawet w schowku.U mnie tego złącza nie ma i dlatego mam problem.Odczytywałem błędy z diody,ale wykasować ich nie moge.Nie wiem kto i co rzeźbił wcześniej przy tym samochodzie....Ale widze że musieli to być polacy.nigdy niczego nie potrafią zrobić jak należy,tylko po swojemu
Dzięki za rady.Oddam ten moduł do przelutowania
Co do porzadku na forum:
Gdyby nie ktoś taki jak baton208 to by kazdy robil i pisal co i jak chcial i byloby nasrane i przyklepane na forum wiec sadzic to sie mozna w dziale HydePark (a jest taki ? )
"Co do porzadku na forum:
Gdyby nie ktoś taki jak baton208 to by kazdy robil i pisal co i jak chcial i byloby nasrane i przyklepane na forum wiec sadzic to sie mozna w dziale HydePark (a jest taki ?Razz Smile )"
No i zczytałem a usunąć nie moge.Robimy to za pomocą tej instrukcji na forum?Według niej u mnie nie działa.....
Widze że bronisz kolegi,ale to nie potrzebne,bo nie ma przed czym,nic do niego nie mam,tylko też się ciesze że jest tu ktoś normalny kto chce pomagać w rozwiązywaniu problemów.Moim problemem na razie jest to że nie moge usunąć tych błędów.Sam nie lubie na forach wieśniackich tekstów czy wymądrzania się na temat czegoś o czym się nie ma pojęcia.
Dzięki za współprace kolegom.
Czy wiecie może jak usunąć inaczej te błędy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.