Witam
Mam prośbę jak odpowietrzyć układ paliwowy a dokładnie pompę w moim modelu volvo słyszałem że trzeba na 10 min włączyć zapłon i wtedy pompa przełączy się w tryb awaryjny i da rade ??????
Witam
Mam prośbę jak odpowietrzyć układ paliwowy a dokładnie pompę w moim modelu volvo słyszałem że trzeba na 10 min włączyć zapłon i wtedy pompa przełączy się w tryb awaryjny i da rade ??????
Miałem to tydzień temu. Mechanik powiedział, że sporo syfu z dna zbiornika sie wesało i musial dobrze przeczyścic (zbrakło mi paliwa, nie wiem jak jest u Ciebie). Rzekł coś, że ten common rail to "spłaszcza ciśnienie" i ze 2-3 takie doświadczenia i pompa może być do wymiany.
Czesc. wypnij przewod przelewu kolo filtra zielona zlaczka i dmuchnij kompresorem do przewodu od strony zbiornika wskazane wypiecie przewodu zasilajacego z pompy paliwa (czarna plastikowa zawleczka wysuwana w bok) dmuchniesz chwile do zbiornika (korek wlewu zakrecony ) i uklad sam sie zacznie odpowietrzac . te modele z silnikami forda nie maja pompy paliwa w zbiorniku. jesli bedziesz mial jakies pytania to napisz.Pozdrawiam
Witam
Mam prośbę jak odpowietrzyć układ paliwowy a dokładnie pompę w moim modelu volvo słyszałem że trzeba na 10 min włączyć zapłon i wtedy pompa przełączy się w tryb awaryjny i da rade ??????
Miałem to tydzień temu. Mechanik powiedział, że sporo syfu z dna zbiornika sie wesało i musial dobrze przeczyścic (zbrakło mi paliwa, nie wiem jak jest u Ciebie). Rzekł coś, że ten common rail to "spłaszcza ciśnienie" i ze 2-3 takie doświadczenia i pompa może być do wymiany.
Tem mechanik chyba dobrze ci kieszen przeczyscil? (dobry kit to potega szklarni ) jak masz pompe smieciami zatkac jak filtr jest jak byk przed pompą. Ale mozna i tak
Witam
Mam prośbę jak odpowietrzyć układ paliwowy a dokładnie pompę w moim modelu volvo słyszałem że trzeba na 10 min włączyć zapłon i wtedy pompa przełączy się w tryb awaryjny i da rade ??????
Miałem to tydzień temu. Mechanik powiedział, że sporo syfu z dna zbiornika sie wesało i musial dobrze przeczyścic (zbrakło mi paliwa, nie wiem jak jest u Ciebie). Rzekł coś, że ten common rail to "spłaszcza ciśnienie" i ze 2-3 takie doświadczenia i pompa może być do wymiany.
Tem mechanik chyba dobrze ci kieszen przeczyscil? (dobry kit to potega szklarni ) jak masz pompe smieciami zatkac jak filtr jest jak byk przed pompą. Ale mozna i tak
Może coś pokręciłem, nie mam rozeznania w temacie, mechanik zaufany
Może coś pokręciłem, nie mam rozeznania w temacie, mechanik zaufany[/quote]
OK nauczyl sie odpowietrzac na twoim aucie troche mu zeszlo to wymyslil bajke o smieciach w zbiorniku paliwa jest jeszcze smok ktory tez nie przepusci smieci ale faktycznie jak jeszcze raz dasz samochod do odpowietrzenia to krecac na sucho pompa hi pressure padnie . Życzę lepszych mechanikow na przyszlosc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.