witam,mam pytanko,na ile mozna podniesc moc w s60 d5 130 km? na servisie twierdza ze do 210 km ale najbezpieczniej tak 190km,robil to ktos? jaki efekt?chodzi o zmiane oprogramowania nie zadne chipy!!!
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 30 Skąd jesteś (miejscowość / region): lublin Posiadane auto: volvo S40 1,9 TD, audi A6 2,5 TDI-ABT
Piwa: 4/1
Wysłany: Wto 01 Mar 2011, 17:50
Temat postu:
Re: ( Volvo S60 ) podniesienie mocy w s60 d5
stepek88 napisał:
"Chip" to jest własnie zmiana oprogramowania.
Zmiana oprogramowania to jest wgranie innych map sterujących dawką paliwa itd. A chip to jest chip! zwykły wirus w kostce za 100-250zł na allegro który jest badziewiem.
Witam i osobiście niepolecam tuningu wersji 130 i 163.Myśle że lepiej kupić mocniejszą wersje 185kM jak brakuje mocy niż chip do słabszej wersji silnika bo może się okazać że w sumie za wszystkie pieniądze wydane w poprawe mocy można mieć wersje 185kM.Wiem co pisze bo koszt chip tuningu to nie wszystko a wersja 185kM jest naprawde dobra ma inne wtyrski,intercooler i turbo a także skrzynie manualną 6biegową. _________________ Volvo s60 D5 163KM
Witam i osobiście niepolecam tuningu wersji 130 i 163.Myśle że lepiej kupić mocniejszą wersje 185kM jak brakuje mocy niż chip do słabszej wersji silnika bo może się okazać że w sumie za wszystkie pieniądze wydane w poprawe mocy można mieć wersje 185kM.Wiem co pisze bo koszt chip tuningu to nie wszystko a wersja 185kM jest naprawde dobra ma inne wtyrski,intercooler i turbo a także skrzynie manualną 6biegową.
Wtryski ma tesame intercooler rozni sie wygladem nie powierzchnia chlodzaca , glowica ma dolozony system zawirowan ktory sie co chwile rozwala wyjscie z turbiny zaopatrzyli w rezonator ktory masa ludzi juz wymienila na nowy poprawiony acha i turbina ma elektroniczny uklad kontroli kąta łopatek ktory sie zacina a zatykajacy sie filtr czastek stalych jest gratis silniki 185KM sa o polowe mnej zywotne niz starsza edycja nie mowiac juz o zuzyciu paliwa. Radze poczytac pojezdzic i dopiero udzielac rad .
Ja dalej polecam wersje 185kM jak ktoś chce mieć więcej mocy bez tuningu.A filt cząstek stałych jest montowany w każdym Volvo s60 D5 od 2005 roku.Już nie ma diesla bez DPF.Ludzie wiem że wersja 163kM jest dobra (sam mam taką),ale próbuje wam powiedzieć że jak się pobawicie w tuning to żywotność silnika i podzespołów będzie napewno dużo krótsza niż wersji 185kM. _________________ Volvo s60 D5 163KM
Witam. Jestem posiadaczem S60, 2005 r. 2,4 D5 163 KM + chip ok 20 %. Kupiłem go od znajomego, który miał go praktycznie od nowości( pół roczny został sprowadzony przez Polski salon z salonu w Niemczech gdzie chodził jako auto demonstracyjne). Niestety nie wiemy ile ma dokładnie KM bo nigdy nie był na hamowni. Chip wykonany w naszym salonie na prośbę znajomego jak go kupował. Generalnie uważam że jesli się dba o auto i użytkuje z ogólnymi zasadami to wcale podniesienie mocy nie musi być jednoznaczne z krótszą żywotnością silnika. Auto ma już ponad 5 lat i ok 160 000 przebiegu (serwisowany) i jak narazie odstukać nic się nie dzieje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.