Witam wszystkich. Wymieniłem ostatnio pompe wody webasta i od tej pory muszę często dolewać płynu chłodzącego. Zazwyczaj jak silnik jest zimny to wyświetla się komunikat i faktycznie poziom jest minimum ?? Na gorącym silniku jeżeli odkręce korek zbiorniczka wyrównawczego to poziom podnosi się o połowe odległości między min-max czyli o jakieś 2.5cm. Czy to ciśnienie nie jest za wysokie ?? ,a jeżeli tak to czy to znaczy że uszkodzona jest głowica ??? Będe wdzieczny za porady i pomoc. Pozdrawiam.
Mam podobny problem. Na zimnym silniku stan płynu jest ok (pomiędzy min,a max), po przejechaniu kilku km i nabraniu temperatury wyskakuje czerwona kontrolka o braku płynu. Po zatrzymaniu się i odkręceniu korka,płyn wraca do zbiornika,ale już na wyższy poziom!(?). Dodam też,że raz przejechałem kilka km z kontrolką ostrzegawczą i temp była w normie,nic się nie działo. Średnio raz na wyjazd (do pracy,albo z ) muszę raz się zatrzymać i odkręcić korek. Samochód był u dwóch mechaników i żaden nie znalazł przyczyny. Wycieków nie ma,korek wymieniony na nowy,webasto działa poprawnie...zagadka jakich mało jak widać... _________________ Fura ma cieszyć kierowcę,nie pasażera...
Mam podobny problem. Na zimnym silniku stan płynu jest ok (pomiędzy min,a max), po przejechaniu kilku km i nabraniu temperatury wyskakuje czerwona kontrolka o braku płynu. Po zatrzymaniu się i odkręceniu korka,płyn wraca do zbiornika,ale już na wyższy poziom!(?). Dodam też,że raz przejechałem kilka km z kontrolką ostrzegawczą i temp była w normie,nic się nie działo. Średnio raz na wyjazd (do pracy,albo z ) muszę raz się zatrzymać i odkręcić korek. Samochód był u dwóch mechaników i żaden nie znalazł przyczyny. Wycieków nie ma,korek wymieniony na nowy,webasto działa poprawnie...zagadka jakich mało jak widać... _________________ Fura ma cieszyć kierowcę,nie pasażera...
Witam. Kolega ktory pisał że mam nieszczelny uklad miał racje !! ale zlokalizowanie usterki nie było łatwe lub mechanikom nie chce sie tam sprawdzać. U mnie była nieszczelność koło nagrzewnicy w kabinie, tam są dwa plastikowe oringi na wężach i to one były uszkodzone co powodowało wyciek i ubytek płynu. Oczywiście ciśnienie w układzie też było nie takie jak powinno być, proponuje sprawdzić to miejsce bo ja też miałem dużo problemów z tego powodu. Pozdrawiam !!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.