Witam! Od niecałego roku po kolei wymieniam poszczególne części przedniego zawieszenia: w czerwcu tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów; w październiku drążki, końcówki drążków kierowniczych; w grudniu amortyzatory.
Teraz gdy już drogi nie są oblodzone zauważam dziwny objaw podczas jazdy. Na prostej, równej drodze czasami mam wrażenie jakby auto traciło tor jazdy, nie ściąga w żadną stronę, kierownicę trzymam prosto a nagle auto tak jakby delikatnie zbaczało z linii prostej. Natomiast na dużych dołach auto "pływa" na boki. Czy to świadczy o luzach na sworzniach wahaczy, których nie wymieniłem? _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Re: ( Volvo S60 ) Luz w zawieszeniu. Czy to sworzeń wahacza?
Dodam, że jeśli chodzi o stukanie to nie za każdym razem ale czasem się zdarzy puknięcie w okolicy koła, przy przejeżdżaniu przez dziurę. _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 963 Skąd jesteś (miejscowość / region): Swarzędz WLKP. Posiadane auto: Citroen C4 Grand-Picasso Excl. 2.0hdi automat. FORD KA 1.3 TDCI (GRAND-PRIX) 2010r. BYŁO: Polonez, Fiat Cinquecento, Daewoo Matiz, Volvo S80
Piwa: 139/3
Wysłany: Sob 12 Mar 2011, 23:06
Temat postu:
Re: ( Volvo S60 ) Luz w zawieszeniu. Czy to sworzeń wahacza?
Witam luzy na sworzniach wahaczy sprawdzić kolego możesz najlepiej tak: podnieś auto, jak do zmiany koła nie odkręcaj koła. Chwyć za oponę i poruszaj lewo prawo, górę i w dół, jak jest luz na sworzniach, to na bank koło będzie "latać" i usłuszusz go pewnie, a jak zajrzysz to będziesz widzieć. Kilku milimetrowy luz na sworzniu, to z 2-3 cm. luzu na kole. A może tuleje stabilizatora? _________________ Cyfrowy 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.