a sie zetra.
tarcze sie uzytkuje do pewnej grubosci.
Z tym ścieraniem to bym tak się nie rozpędzał, chociaż znam takich co wymieniaja klocki jak słyszą tarcie blachy o blachę. Teoretycznie klocki powinno się wymienić gdy pozostało ok. 20-30% okładziny. _________________ ifor
Chodzi tu o czujniki na klockach hamulcowych a nie czujnik ilości płynu.
Na klockach mogą być czujniki mechaniczne (zwykłe blaszki , które po starciu klocka dochodzą do tarczy i zaczynają nieprzyjemnie ocierać) lub elektryczne (najłatwiej zobaczyć czy od klocków nie wychodzą kabelki).
Możesz też nie mieć żadnych.Po prostu zdejm koło i zobacz. _________________ ifor
To już pora na nie. Przy bardzo cienkich okładzinach gwałtowniejsze hamowanie może spowodować duże wykruszenia (skutki mogą być opłakane) ale także "przycinanie" się tłoczka (klocki nie wracają lub wracaja bardzo słabo no i koło się grzeje. _________________ ifor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.