witam.borykam się z problemem.przejrzałem wątki ale nie znalazłem odpowiedzi.
mój problem-wymieniłem tarcze hamulcowe po raz drugi. z TRV na BOSCH wraz klockami.po przejechaniu ok.4000 tys. km.kierownica biję podczas hamowania.(prawo,lewo oraz przód,tył).zawieszenie jak z fabryki.tarcze i klocki w jak najlepszym stanie po pomiarze i diagnozie.(w serwisie boscha).wykonana regeneracja zacisków,wymiana gumek,wszystko sprawdzone dwukrotnie-czyszczone,mierzone-bez zastrzeżeń.
mechanik twierdzi,że dziwna sprawa bo bicie w trakcie hamowania występuję;jadę 130km\h hamuję do 50 km\h jest dobrze ,później(45-30km\h) następuję bicie.
sam już nie wie co jest grane.twierdzi ,że być może to wina Przegub.
i teraz pytanie co jest nie tak z moim autem,że tak się dzieję ??? _________________ 1234567890
auto stoi u mechanika.
teraz sprawdzają opony,wyważają,sprawdzają felgi.sprawdzili wszystko w zawieszeniu-nic,wszystko w porządku.tarcze proste-mierzone,klocki ścierają się równomiernie.
poszperałem trochę i myślę-proszę o sprostowanie
przyczyny
-poduszka pod silnikiem,
-luz na maglownicy,
-wahacz,tuleje,
-drążki kierownicze,
-koła,felgi.
to wszystko sprawdzone a problem nie znika.
co wy na to ?co jeszcze sprawdzić?
oczywiście dam znać co na to mój "magik" z serwisu Boscha. _________________ 1234567890
wszyscy się drapią.
jedyna diagnoza to "wytrzepane" tuleje wahacza.
koła wykluczone(odwiedziłem kilku wulkanizatorów.)
wymienię te tuleje i dam znać.
nikt nie wie co jest nie tak.(mechanicy).
auto holenderskie -może i bite.ale dlaczego na starych tarczach było ok? _________________ 1234567890
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1213 Skąd jesteś (miejscowość / region): zachodniopomorskie Posiadane auto: brak
Piwa: 124/3
Wysłany: Sob 14 Maj 2011, 09:05
Temat postu:
Re: ( Volvo V50 ) hamulce.
Piasty mierzyłeś czy nie mają bicia?Rozumiem że piasty były dobrze wyczyszczone przed montażem nowych tarcz.
Przyczyną mogą też być nieoryginalne tarcze i klocki.
Tuleje wahaczy mogą mieć wpływ teoretycznie chociaż nigdy z takim przypadkiem się nie spotkałem w tych autach. Wykluczyć nie mogę bo nie wiem jak mocno te tuleje "wytrzepane"
piasty mierzone nie mają bicia-tak stwierdził mechanik.przy zakładaniu wszystko czyszczone jak należy.tarcze Boscha.
jak wymienię te tuleje dam znać czy to coś zmieniło. _________________ 1234567890
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Sob 14 Maj 2011, 19:59
Temat postu:
( Volvo V50 ) hamulce.
Byc może mechanik się nie myli wsazując na przegub . Jednak moze dotyczyć to przegubów wewnętrznych od strony skrzyni. Temat był poruszany i potwierdany pozytywnymi opiniami na forum .Pozdrawiam .
gabryiel kolego możesz dać linka z tymi przegubami.
tuleje wymieniłem.tarcze nowe-po raz kolejny boscha.poprzednie boscha na reklamację poszły-nie uznali reklamacji.
na nowych znów przejechałem około 4 tys.km i zaczyna bić przy hamowaniu.
co sprawdzić?(kolejne kilka stówek w plecy)
czy to wina felg aluminiowych i kiepskich opon?(felgi proste,opony nie popękane czy inne uszkodzenia.) _________________ 1234567890
gabryiel kolego możesz dać linka z tymi przegubami.
tuleje wymieniłem.tarcze nowe-po raz kolejny boscha.poprzednie boscha na reklamację poszły-nie uznali reklamacji.
na nowych znów przejechałem około 4 tys.km i zaczyna bić przy hamowaniu.
co sprawdzić?(kolejne kilka stówek w plecy)
czy to wina felg aluminiowych i kiepskich opon?(felgi proste,opony nie popękane czy inne uszkodzenia.)
Witam.Miałem identyczny problem ;nowe tarcze LUKASA noew klocki i bicie w kierownicy.Wymienilem wszystkie opony,piasty i kupilem do tego nowe alusy i??kicha bez zmian.Mechanik stwierdzil ze krzywe tarcze.600 zl w piach.Kupilen nastepne i bez zmian.Zalamka totalna.Zamowilem dopiero uzywane ale orginalne tacze,zalozylem i pojechalem do goscie co toczy tarcze niesciagajac ich z auta.Od tej pory jestem w siódmym niebie.O kosztach nie wspomne.
i jednak wyszło na to,że piasty miały bicie.
więc wymiana piast i tarcz z klockami na oryginały.koszt 1300zł.(w boscha i inne wynalazki już nie wierze.)
teraz się jedzie i hamuje jak po szynach. _________________ 1234567890
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.