Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo S40 & V40 ) przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu, coś stuka



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bad_boys05

Czytelnik



Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: VOLVO s40
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 24 Maj 2011, 19:08
Temat postu:

przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu, coś stuka


Witam wszystkich. Mam problem i może wy mi pomożecie.
Zdarza mi się że przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu, coś stuka tak mi się wydaje. Słychać głośne stukanie, jakby coś się tam dostało. Z przodu klocki są dobre, z tyłu są na wykończeniu, ale odgłos idzie chyba z przodu. Wszystko zaczęło się od wymiany zacisku prawy przód.
Może komuś się coś takiego zdarzyło.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Tomiwasil

Debiutant



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 21
Skąd jesteś (miejscowość / region): Teolin/Londyn
Posiadane auto: Volvo s40 2.0D 2005
Piwa: 1/1
Wysłany: Wto 24 Maj 2011, 19:36
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu, coś stuka


Witaj.Dobre hamulce to bezpieczenstwo.Radze Ci sprawdzic ten zacisk.jezeli mowisz ze wczesniej bylo ok.Ja mialem stukanie przy hamowaniu-wina wyrobiona tylna gumy na przednim wachaczyu
Powrót do góry
skype status
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Wto 24 Maj 2011, 20:03
Temat postu:

( Volvo S40 & V40 ) przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu,


Odkręć koło. Ustaw na klocku . Jesli wymiany dokonał mechanik stodołowy to; 1 ; Chwyć mocno za zacisk i poruszaj nim . Może być nie dokręcony . 2; Dokręc same szpilki do tarczy żeby ją usztywnić i pokręc, zwracając uwage czy nie zachacza o klocki w jednym miejscu.3;Zakręc koło . Opuść auto nie zablokowane, na luzie i bez hamulca ręcznego. Szarpnij mocno kołem w pionie [ taki luz oznacza sworznie skrętne i górne łożyska zawieszenia ] . I w poziomie [ taki luz oznacza koniecznosc sprawdzenia silenbloków, końcówek kierowniczych ]. Z tego co piszesz luż pojawił się po zamontowaniu sprawnego zacisku ,a to zmienia przeciążenia podczas hamowania. . Pozdrawiam.
Powrót do góry
baton208
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 1349
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lanckorona/Małopolska
Posiadane auto: Volvo xc90 T6.
Piwa: 100/17
Wysłany: Wto 24 Maj 2011, 20:46
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu,


gabryiel napisał:
...Opuść auto nie zablokowane, na luzie i bez hamulca ręcznego. Szarpnij mocno kołem w pionie [ taki luz oznacza sworznie skrętne i górne łożyska zawieszenia ] . I w poziomie [ taki luz oznacza koniecznosc sprawdzenia silenbloków, końcówek kierowniczych ]...

bad_boys05 zrób to na podniesionym kole, a nie tak jak masz opisane powyżej. Jak postawisz samochód na glebie to prędzej ci żyłka pieprz... niż wyczujesz luzy. To są delikatne i małe skoki, a nie luźne wachlowanie kołem.
_________________
Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Sro 25 Maj 2011, 18:14
Temat postu:

( Volvo S40 & V40 ) przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu,


Z zasady nie polemizuje na forum na tematy dotyczące postępowania przy weryfikacji uszkodzen . Jednak na podniesionym kole nie sprawdzisz luzu sworznia skrętnego oraz górnego ułożyskowania . Pozdrawiam.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 25 Maj 2011, 18:14
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
baton208
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 1349
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lanckorona/Małopolska
Posiadane auto: Volvo xc90 T6.
Piwa: 100/17
Wysłany: Sro 25 Maj 2011, 18:41
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) przy gwałtownym oraz częstym hamowaniu, coś stuka


gabryiel to bardzo źle że nie polemizujesz Very Happy . W końcu na tym polega wymiana pogladów. Czyż nie tak? Wink
_________________
Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy


VolvoV40

49 800

2017r.

178 000 km

małopolskie

VolvoV50

17 900

2009r.

202 344 km

śląskie

VolvoV40

63 900

2019r.

132 000 km

mazowieckie

VolvoV50

23 900

2012r.

232 198 km

mazowieckie

VolvoS60

20 900

2008r.

316 456 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System