Witam
Mam od jakiegoś czasu problem z zawieszeniem, tzn. wydaje mi sie że siadły sprężyny ponieważ auto czasami dobija na większych dziurach i podczas szybszego wchodzenia w zakręty jakby ocierały opony o nadkola albo coś w tym stylu no i tyl auta wyraźnie wyżej stoi (z tyłu między oponą a nadkolem wchodzi cała dłoń pionowo a z przodu tylko dwa palce). Niestety nie znalazłem danych co do prawidłowego prześwitu i nie wiem czy to z przodu siadły czy z tyłu coś się stało że jest taka różnica. Szczerze powiem że tył działa (jak na mój gust) prawidłowo i raczej wolałbym żeby prześwit był taki jak z tyłu (na nasze drogi to chyba lepiej). Napiszcie co o tym sądzicie i co proponujecie w tej sytuacji wymienić . Może jakieś linki do części.
Dzięki i pozdrawiam
Witaj
Wg mnie to amortyzatory masz do wymiany, a skoro coś obciera Ci podczas szybszego pokonywania zakrętów i nawet tam nie zajrzałeś... to gratuluję fantazji ...
Szerokości życzę
Witam
Dziękuję za gratulacje ale raczej nie są na miejscu. Zawieszenie jest sprawdzone (wymienione wachacze, końcówki kierownicze i łączniki stbiizatora) . A jeśli chodzi o amortyzatory to moim skromnym zdaniem odpowiadają za łagodzenie drgań sprężyn spowodowanych nierównościami drogi, powodując lepsze trzymanie się drogi. Stąd moje podejrzenie padło na sprężyny które najprawdopodobniej po przejechaniu 320 tyś. mogą być zmęczone i nie trzymają swoich wartości w związku z czym przód auta się opuścił. Ale mogę się mylić i stąd moje pytanie o Wasze zdanie i doświadczenia w tej kwesti.
Pozdrawiam
Witam!
Miałem podobne problemy z zawieszeniem. Na diagnostyce wszystko wychodziło OK - amory ponad 70%, a dudniło niesamowicie. Po wymianie amortyzatorów z przodu oraz osłony kielicha teraz jest już w porządku. Tył natomiast w testach też wychodzil dobrze - prawie 80 %, ale strach było zjeżdżać z krawężników. Okazało się, że sprężyny już były zmęczone. Wymieniłem na nowe i dołożyłem podkładki co jeszcze go dodwyższyło i teraz jest już dobrze. Pozdrawiam!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.