Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 440 ) model silnika 1.8



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majk1989

Czytelnik



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dolnośląskie/Lubuskie
Posiadane auto: Volvo 440 1.8 1995
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 27 Cze 2011, 17:13
Temat postu:

model silnika 1.8


witam gdzie mozna sprawdzić jaki jest model silnika w volvo 440 1.8 benzyna, tylko nie wiem dokładnie jaki model
Powrót do góry
Rocke_r

Czytelnik



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): BYDGOSZCZ
Posiadane auto: Volvo 460
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 27 Cze 2011, 18:41
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) model silnika 1.8


B 18 ep... chyba Sad
B 18 U 103. Za Wiki :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Volvo_460


Ostatnio zmieniony przez Rocke_r dnia Pon 27 Cze 2011, 18:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
majk1989

Czytelnik



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dolnośląskie/Lubuskie
Posiadane auto: Volvo 440 1.8 1995
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 27 Cze 2011, 20:02
Temat postu:

Re: ( Volvo 440 ) model silnika 1.8


to nie za duzo sie dowiedziałem, jest gdzieś możliwość odczytu tego kodu żeby być pewnym?i czy w tym modelu jest możliwość podłączenia się do PC za pomocą kabla, m.in, ODB I, OBD II?? lub inaczej??
Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Wto 28 Cze 2011, 04:31
Temat postu:

model silnika.


To prosty model.Sam sobie "wymrugaj" kody błędów.Pod maską w komorze silnika w okolicy lewego kielicha amortyzatora masz gniazdo diagnostycznie z przyciskiem i diodą oraz kawałkiem kabla z wtykiem.Wepnij w zacisk nr.2 włącz zapłon i wcisnij ten przycisk na ok.1 sekundę.Kody 3 cyfrowe oddzielone 3 sekundową przerwą.Ale na początek sprawdz łącza znajdujące się na pasie przednim okolicy chłodnicy. Potrzebujesz kabla typu Feniks na przelotówke.[ Silniki o symbolu B18FT do 92 roku nie posiadały gniazda diagnostycznego] .Na przyszłość bardziej precyzuj pytanie w kierunku problemu .
Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Wto 28 Cze 2011, 05:04
Temat postu:

kody błedów volvo 44o 1,8


VOLVO - Volvo 440/ Fenix 3B B16F/ B18FP odczyt kodów błędu

Wtyczka diagnostyczna
Skrzynka diagnostyczna: A = Przycisk testu B = Przewód selektora C = lampka
Odczyt
-Umieścić przewód zmiany biegów w końcówce 2 skrzynki diagnostycznej.
-Włączyć zapłon.
-Przycisnąć przycisk testu przez 1 sekundę.
-Na wyświetlaczu pojawiają się kody błędów.
-Po pierwszym kodzie ponownie wcisnąć przycisk testu aby uzyskać drugi kod.
-Jeśli pierwszy kod błędu powtarza się, to w pamięci nie ma innych kodów.

System ten umożliwia przetestowanie niektórych siłowników w następujący sposób:
-Uruchamianie jest takie samo jak dla kodów błędów, lecz należy przycisnąć klawisz testu trzykrotnie przez 1 sekundę.
-Test będzie wykonywany samoistnie.
-Uruchamianie siłowników będzie trwało 3 do 10 sekund, można je usłyszeć lub wyczuć dotykając siłownika.
-Uruchamianie będzie realizowane zgodnie z wykazem podanym na końcu listy kodów błędów.
Resetowanie
-Wszystkie kody błędów trzeba przeczytać co najmniej jeden raz zanim będzie można zresetować zespół sterowania.
-Włączyć zapłon.
-Wcisnąć przycisk testu, po 5 sekundach zwolnić go.
-Po 3 sekundach zaświeci się lampka.
-Przy wciąż świecącej się lampce wciskać przycisk testu przez co najmniej 5 sekund.
-Lampka powinna zgasnąć.
-Sprawdzić czy została zresetowana pamięć wciskając przycisk testu przez 1 do 3 sekund.
-Powinien pojawić się kod 111.
Sygnał
-Cyfra 1: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
- Przerwa, lampka gaśnie na 3 sekundy.
- Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
- Przerwa, lampka gaśnie na 3 sekundy.
- Cyfra 3: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
Kody błędów
111 Praca silnika: brak usterek.
112 ECU.
113 Wtryskiwacz lub główny przekaźnik.
121 Masowy miernik przepływu powietrza lub czujnik MAP.
122 Czujnik temperatury powietrza.
123 Czujnik temperatury chłodziwa.
132 Zbyt wysokie lub niskie napięcie w akumulatorze.
133 Czujnik temperatury chłodziwa.
143 Brak sygnału z czujnika stukania.
152 Zawór pompy powietrza.
211 CO potencjometr.
212 Czujnik tlenu.
213 Uszkodzony sygnał szerokiego otwarcia przepustnicy.
214 Niepoprawny sygnał z czujnika wału korbowego.
221 Czujnik tlenu, zbyt uboga mieszanka.
222 Główny przekaźnik.
223 Zawór regulacyjny biegu jałowego.
225 Sygnał czujnika ciśnieniowego A/C.
231 Regulacja czujnika tlenu, mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga.
232 Regulacja czujnika tlenu, zbyt bogata lub zbyt uboga mieszanka przy pracy jałowej.
233 Regulacja biegu jałowego.
243 Błąd czujnika położenia przepustnicy lub zasilania 5V w ECU.
244 Regulacja stukania poza zakresem.
311 Brak sygnału prędkości.
312 Brak sygnału stukania z układu zapłonu.
313 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
314 Sygnał z wałka rozrządu jest niepoprawny lub go nie ma.
321 Brak sygnału rozruchu zimnego silnika.
323 Wskaźnik świetlny.
324 Przekaźnik pompy wodnej.
Uszkodzony przekaźnik 342 A/C.
343 Uszkodzona pompa paliwa lub główny przekaźnik.
411 Sygnał z czujnika położenia przepustnicy poza zakresem.
412 Zwarty przełącznik szerokiego otwarcia przepustnicy.
432 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektronicznej.
433 Zły sygnał lub brak sygnału z czujnika stukania.
511 Regulacja czujnika tlenu przy pracy jałowej.
512 Regulacja czujnika tlenu.
513 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektronicznej.
514 Wentylator elektryczny, usterka przy prędkości połowicznej.
515 Wentylator elektryczny, usterka przy pełnej prędkości.
521 Ogrzewanie czujnika tlenu.
523 Sygnał uszkodzenia wentylatora w skrzynce elektronicznej.
524 Sygnał błędnej regulacji zapłonu.

Test siłownika:
Kolejno testowane są następujące siłowniki:
1 Wtryskiwacz(e).
2 Zawór regulacyjny biegu jałowego.
3 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
4 A/C.
5 Główny przekaźnik.
6 Przekaźnik pompy wodnej.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 28 Cze 2011, 05:04
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 440 »

Opinie o samochodach Volvo 440 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.


VolvoXC 70

43 500

2012r.

287 000 km

mazowieckie

VolvoV70

44 900

2016r.

216 113 km

śląskie

VolvoXC 90

46 900

2008r.

193 430 km

lubelskie

VolvoV40

79 900

2019r.

143 110 km

warmińsko-mazurskie

VolvoXC 60

129 000

2019r.

221 659 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System