mam problem z s 40 115 km 2000 r... pedal hamulca wpada do podlogi po zachamowaniu lewa strona autka...prawa jak hamuje jest idealnie !abs dziala na prawej stronie a jak kola blokuja sie z lewej wraz z abs to wpada i po nacisnieciu 2-3 razy na pedal wraca na swoje miejsce.
Nadmieniam ze przed wymiana plynu hamulcowego tak bylo i po wymianie na nowy i odpowietrzony zaczynajac od najdalej oddalonego jest tak samo wiec niestety nie wiem....przepatrzylem wszyskie tematy na forum ale nie znalazem nikogo kogo autko by tak zaskakiwalo....WIEC KRZYCZE POMOCY----->interesuje mnie czy pompa hamulcowa rozdziela na prawa i lewa strone ...czy to moze byc to????prosze o podpowiedz:)podziekuje jak dostane podpowiedz:)
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Pon 18 Lip 2011, 19:45
Temat postu:
Pedał hamulca wpada do podłogi.
Problem moze tkwić w sposobie odpowietrzania [w ostatecznośći uszkodzonym zaworze kondensacyjnym pompy hamulca] . Jesli auto nie jezdzi, tylko stoi w stodole na kołkach to odpowietrz sposobem grawitacyjnym bez pompowania [ na każdy delikatnie popuszczony odpowietrznik węzyk do butelki ] żeby płyn spływał kroplowo . Najbardziej zalecany i efektywny jest sposób ciśnieniowy do wykonania w warsztacie na maszynie do wtłaczania płynu . Bardzo zalecany i wskazany do instalacji z ABS. Co do sposobu tradycyjnego to sprawdza się w Warszawie ,Fiacie 125,126. Volvo to inna bajka.
Tak. Dodatkowo wyciągnij wtyczke z ABS ,pryśnij spreyem [ Kontakt ] do elektryki , sprawdzając przy okazji czy w urządzonku startuje silnik . Wskutek wytartych szczotek Abs też potrafi sprawić kłopoty. _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Tak. Dodatkowo wyciągnij wtyczke z ABS ,pryśnij spreyem [ Kontakt ] do elektryki , sprawdzając przy okazji czy w urządzonku startuje silnik . Wskutek wytartych szczotek Abs też potrafi sprawić kłopoty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.