Witam!
Chcialem sie dowiedziec czy ktos juz moze wymienial sworzen w V70 II 2,5tdi??? Mam juz kupiony sworzen i tuleje na wachacz i teraz pytanie brzmi: czy dam rade sam sciagnac wachacz??? i wymienic te podzespoly???
Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 963 Skąd jesteś (miejscowość / region): Swarzędz WLKP. Posiadane auto: Citroen C4 Grand-Picasso Excl. 2.0hdi automat. FORD KA 1.3 TDCI (GRAND-PRIX) 2010r. BYŁO: Polonez, Fiat Cinquecento, Daewoo Matiz, Volvo S80
Piwa: 139/3
Wysłany: Sro 17 Sie 2011, 03:47
Temat postu:
Re: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Wachacz i sworzen do wymiany
Witam,
tak jak kolega spokoluzik napisał wyjęcie wahacza to nie problem. Problem to wybicie starych tulejek i wciśnięcie nowych.
Bez prasy nie masz nawet co zaczynać roboty.
Możesz jednak obniżyć koszty sam wyciągając wahacz i zawiezienie go do jakiegoś mechanika z praską to ci wyjmie i wciśnie nowe tuleje.
Do niego to moment to i nie powinien policzyć za dużo i odpada koszt wykręcania i montowania wahacza.
A co do sworznia, to ja wymieniłem w moim volvo (s80 '02r) na podwórku bez kanału, wahacza nie wykręcałem i poszło całkiem sprawnie. U ciebie, jak byś miał wahacz akurat wyjęty to poszło by jeszcze sprawniej.
Najgorsze to wcisną nowy sworzeń w piastę (ja kupiłem zamiennik DELPHI i był trochę grubszy od gniazda, ale młoteczkiem z lewej i prawej i wszedł na miejsce, a resztę to śruby dociągnęły.
Lub zanim zaczniesz montować to pilniczkiem te rowkowanie sworznia lekko podpiłować, co by była mniejsza średnica i popsikać jakimś środkiem smarującym.
Co do wahacza to tu masz filmik jak wyjąc wahacz i zamontować ponownie:
Musisz jednak poważnie przemyśleć sprawę bo jak rozgrzebiesz robotę i coś pójdzie nie tak to potem problem bo na pół rozkręconym zawieszeniem to nawet do mechanika nie dojedziesz i tylko laweta. _________________ Cyfrowy 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.