Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo S40 & V40 ) Ściąganie na prawą stronę..;/



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
haksas

Czytelnik



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): radom
Posiadane auto: volvo,kombi,v40,1.9TDI,1997
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 27 Wrz 2011, 16:49
Temat postu:

Ściąganie na prawą stronę..;/


Witam. Od jakiegoś czasu ściąga mnie na prawo i nieźle,postanowiłem,że pojadę do mechanika. Mechanik stwierdził,że przyczyną ściągania był uszkodzony sworzeń. Po odebraniu samochodu od mechanika i przejechaniu 500m było dobrze,ale coś stukneło i ponownie mnie ściąga,wiec od razu postanowiłem pojechać z powrotem do mechanika i powiedziałęm mu,że jest tak samo jak poprzednio i że stukneło. Mechanik się przejachał kilka razy dopompował koła i powiedział,żebym jechał ustawić zbieżność. Jak myślicie czy to,aby pomoże? Pozdrawiam
Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Wto 27 Wrz 2011, 21:50
Temat postu:

Nadmierne sciąganie auta .


Do sprawdzenia tuleje metalowo gumowe wachaczy dolnych ,przy okazji sprawdz stan tyłu tez nie są wieczne .Zmien mechanika
_________________
To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
herbi91

Czytelnik



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sieradz
Posiadane auto: Volvo v40 1.9 TD 1998/99
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 07 Lut 2012, 23:52
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) Ściąganie na prawą stronę..;/


oczywiście że zbieżność - po każdej wymianie końcówek drążków i sworzni powinno się ustawiać zbieżność. To może być jedna przyczyna a druga - założył Ci chiński sworzeń i po 500 km znów stuknął, bądź ci go zaspawał i spaw puścił( znam z własnego przykładu)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy


VolvoV50

19 800

2011r.

199 000 km

kujawsko-pomorskie

VolvoV40

79 900

2019r.

143 110 km

warmińsko-mazurskie

VolvoXC 60

49 900

2013r.

246 000 km

pomorskie

VolvoV60

34 900

2011r.

280 000 km

mazowieckie

VolvoV40

55 900

2016r.

204 773 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System