Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo S40 & V40 ) Ściąganie na prawą stronę..;/



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
haksas

Czytelnik



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): radom
Posiadane auto: volvo,kombi,v40,1.9TDI,1997
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 27 Wrz 2011, 16:49
Temat postu:

Ściąganie na prawą stronę..;/


Witam. Od jakiegoś czasu ściąga mnie na prawo i nieźle,postanowiłem,że pojadę do mechanika. Mechanik stwierdził,że przyczyną ściągania był uszkodzony sworzeń. Po odebraniu samochodu od mechanika i przejechaniu 500m było dobrze,ale coś stukneło i ponownie mnie ściąga,wiec od razu postanowiłem pojechać z powrotem do mechanika i powiedziałęm mu,że jest tak samo jak poprzednio i że stukneło. Mechanik się przejachał kilka razy dopompował koła i powiedział,żebym jechał ustawić zbieżność. Jak myślicie czy to,aby pomoże? Pozdrawiam
Powrót do góry
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Wto 27 Wrz 2011, 21:50
Temat postu:

Nadmierne sciąganie auta .


Do sprawdzenia tuleje metalowo gumowe wachaczy dolnych ,przy okazji sprawdz stan tyłu tez nie są wieczne .Zmien mechanika
_________________
To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
herbi91

Czytelnik



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sieradz
Posiadane auto: Volvo v40 1.9 TD 1998/99
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 07 Lut 2012, 23:52
Temat postu:

Re: ( Volvo S40 & V40 ) Ściąganie na prawą stronę..;/


oczywiście że zbieżność - po każdej wymianie końcówek drążków i sworzni powinno się ustawiać zbieżność. To może być jedna przyczyna a druga - założył Ci chiński sworzeń i po 500 km znów stuknął, bądź ci go zaspawał i spaw puścił( znam z własnego przykładu)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S40 & V40 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy


VolvoC70

44 990

2011r.

270 797 km

pomorskie

VolvoXC 70

58 900

2014r.

280 000 km

mazowieckie

VolvoV50

15 900

2008r.

226 000 km

mazowieckie

VolvoV40

49 800

2017r.

178 000 km

małopolskie

VolvoV40

35 900

2014r.

284 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System