Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 440 ) Kody



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabryiel

Auto Maniak



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 1715
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki.
Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Nie 02 Paź 2011, 21:57
Temat postu:

Kody


VOLVO - Volvo 440/ Fenix 3B B16F/ B18FP odczyt kodów błędu

Wtyczka diagnostyczna
Skrzynka diagnostyczna: A = Przycisk testu B = Przewód selektora C = lampka
Odczyt
-Umieścić przewód zmiany biegów w końcówce 2 skrzynki diagnostycznej.
-Włączyć zapłon.
-Przycisnąć przycisk testu przez 1 sekundę.
-Na wyświetlaczu pojawiają się kody błędów.
-Po pierwszym kodzie ponownie wcisnąć przycisk testu aby uzyskać drugi kod.
-Jeśli pierwszy kod błędu powtarza się, to w pamięci nie ma innych kodów.

System ten umożliwia przetestowanie niektórych siłowników w następujący sposób:
-Uruchamianie jest takie samo jak dla kodów błędów, lecz należy przycisnąć klawisz testu trzykrotnie przez 1 sekundę.
-Test będzie wykonywany samoistnie.
-Uruchamianie siłowników będzie trwało 3 do 10 sekund, można je usłyszeć lub wyczuć dotykając siłownika.
-Uruchamianie będzie realizowane zgodnie z wykazem podanym na końcu listy kodów błędów.
Resetowanie
-Wszystkie kody błędów trzeba przeczytać co najmniej jeden raz zanim będzie można zresetować zespół sterowania.
-Włączyć zapłon.
-Wcisnąć przycisk testu, po 5 sekundach zwolnić go.
-Po 3 sekundach zaświeci się lampka.
-Przy wciąż świecącej się lampce wciskać przycisk testu przez co najmniej 5 sekund.
-Lampka powinna zgasnąć.
-Sprawdzić czy została zresetowana pamięć wciskając przycisk testu przez 1 do 3 sekund.
-Powinien pojawić się kod 111.
Sygnał
-Cyfra 1: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
- Przerwa, lampka gaśnie na 3 sekundy.
- Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
- Przerwa, lampka gaśnie na 3 sekundy.
- Cyfra 3: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
Kody błędów
111 Praca silnika: brak usterek.
112 ECU.
113 Wtryskiwacz lub główny przekaźnik.
121 Masowy miernik przepływu powietrza lub czujnik MAP.
122 Czujnik temperatury powietrza.
123 Czujnik temperatury chłodziwa.
132 Zbyt wysokie lub niskie napięcie w akumulatorze.
133 Czujnik temperatury chłodziwa.
143 Brak sygnału z czujnika stukania.
152 Zawór pompy powietrza.
211 CO potencjometr.
212 Czujnik tlenu.
213 Uszkodzony sygnał szerokiego otwarcia przepustnicy.
214 Niepoprawny sygnał z czujnika wału korbowego.
221 Czujnik tlenu, zbyt uboga mieszanka.
222 Główny przekaźnik.
223 Zawór regulacyjny biegu jałowego.
225 Sygnał czujnika ciśnieniowego A/C.
231 Regulacja czujnika tlenu, mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga.
232 Regulacja czujnika tlenu, zbyt bogata lub zbyt uboga mieszanka przy pracy jałowej.
233 Regulacja biegu jałowego.
243 Błąd czujnika położenia przepustnicy lub zasilania 5V w ECU.
244 Regulacja stukania poza zakresem.
311 Brak sygnału prędkości.
312 Brak sygnału stukania z układu zapłonu.
313 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
314 Sygnał z wałka rozrządu jest niepoprawny lub go nie ma.
321 Brak sygnału rozruchu zimnego silnika.
323 Wskaźnik świetlny.
324 Przekaźnik pompy wodnej.
Uszkodzony przekaźnik 342 A/C.
343 Uszkodzona pompa paliwa lub główny przekaźnik.
411 Sygnał z czujnika położenia przepustnicy poza zakresem.
412 Zwarty przełącznik szerokiego otwarcia przepustnicy.
432 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektronicznej.
433 Zły sygnał lub brak sygnału z czujnika stukania.
511 Regulacja czujnika tlenu przy pracy jałowej.
512 Regulacja czujnika tlenu.
513 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektronicznej.
514 Wentylator elektryczny, usterka przy prędkości połowicznej.
515 Wentylator elektryczny, usterka przy pełnej prędkości.
521 Ogrzewanie czujnika tlenu.
523 Sygnał uszkodzenia wentylatora w skrzynce elektronicznej.
524 Sygnał błędnej regulacji zapłonu.

Test siłownika:
Kolejno testowane są następujące siłowniki:
1 Wtryskiwacz(e).
2 Zawór regulacyjny biegu jałowego.
3 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
4 A/C.
5 Główny przekaźnik.
6 Przekaźnik pompy wodnej.
_________________
To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 440 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 440 »

Opinie o samochodach Volvo 440 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


VolvoXC 60

132 900

2018r.

79 000 km

mazowieckie

VolvoV60

34 900

2013r.

259 000 km

łódzkie

VolvoV50

23 900

2012r.

232 198 km

mazowieckie

VolvoXC 60

63 900

2014r.

214 375 km

śląskie

VolvoS60

18 500

2006r.

234 000 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System