Witam,
zastanawiam się nad chipowaniem silnika w c70 2,0t 226km i od różnych ludzi słyszę różne opinie co do zakucia silnika. Jedni twierdza ze nie trzeba a inni zupełnie odwrotnie. Może jest ktoś co to robi i powie uczciwie czy trzeba to zrobić? Człowiek który wgrywa programy mówi ze nie ma takiej potrzeby ale może chodzi mu tylko o kasę i dlatego tak mówi. Proszę o odpowiedzi z góry dziękuję.
Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 172 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zamość Posiadane auto: VOLVO 850 GLT 2,4l 20v; S70 T5; 2 x VOLVO XC70 2,4 l TURBO
Piwa: 14/2
Wysłany: Czw 17 Lis 2011, 01:34
Temat postu:
Re: ( Volvo ) zakuwanie silnika.
Witam. Przede wszystkim musisz wiedzieć a raczej określić jaką moc chcesz osiągnąć lub do ilu chcesz podkręcić silnik. Jeśli chodzi o Twój silnik to bym radził wymienić go na coś o większej pojemności 2,3 T z T5-tki i zapodać chipa. Silniki 2.3T z S/V70 T5, można na chipie podkręcić bezpiecznie do 322 Hp. Polecam stronkę stronę http://en.bsr.se . Nie wiem jakie są Twoje wymagania ale wydaje mi się, że 300 wystarczy. Jeśli chcesz więcej to bez wymiany turbiny, modyfikacji silnika, wydechu i jeszcze kilku innych rzeczy się nie obejdzie. Pod poniższym linkiem
http://www.vivaperformance.com/
możesz mniej więcej się zorientować jak to wszystko cenowo wygląda:)
rozmawiajac z gosciem od map mowil ze moze mi go bezpiecznie na jakies 270-280km wykrecic a mi mysle ze to wystarczy do tego usuniecie katalizatora i filtr stozkowy mysle ze powinno byc nie zle. czyli jednym slowem nie zkowac do takiej przerobki?
a mozesz mi jeszcze podpowiedziec co moge zrobic zeby ten samochod lepiej sie wkrecal z niskich obrotow? bo do 3000obr/min chodzi jak zwykla dwulitrowka no i do tego ochrona sprzegla na pierwzym biegu :x i z tego co wiem nic nie mozna z tym zrobic.
Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 172 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zamość Posiadane auto: VOLVO 850 GLT 2,4l 20v; S70 T5; 2 x VOLVO XC70 2,4 l TURBO
Piwa: 14/2
Wysłany: Czw 17 Lis 2011, 22:43
Temat postu:
Re: ( Volvo ) zakuwanie silnika.
Jeśli nie startujesz w jakiś zawodach nie jeździsz wyczynowo to mega moc nie jest Ci potrzebna a co za tym idzie zakuwanie silnika. Oczywiście jak sobie go podkręcisz warto zmienić sobie zawieszenie na odpowiednie sprzęgło wydech filtr powietrza, warto zainwestować w lepsze wtryski paliwa. Oczywiście możesz sobie jeszcze skrzynię zmienić na M56H lub M59 z R-ek z LSD. Jeśli masz znajomych w UK to pierwszą niewielkie pieniądze możesz wyrwać z druga jest nieosiągalna.
widze ze znasz sie b. dobrze na takich modyfikacjach to pomecze cie jeszcze troche :) podpowiedz jakie sprzeglo? i znalazlem progresywne sprezyny ktore utwardzja i obnizaja auto o 3cm. powiedz co o tym myslisz? no i teraz chce wymienic tarcze chamulcowe na bardziej odpowiednie czyli jakies nacinane i zastanawiam sie czy w tym przypadku zaciski tez wymienic?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.