Ja u siebie po tym jak wymieniłem lewy sworzeń wahacza zaobserwowałem, że opony piszczą przy mocniejszych zakrętach a przy wymianie zauważyłem że opona bardziej się ściera od środka. Inna sprawa, że do wymiany rzeczonego sworznia musiałem wyjąć końcówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicy.
Tak więc niby się nic nie zmieniło bo sworzeń taki sam ale zbieżność się rozjechała.
Myśle , że jest to podstawa. Ja wymieniłem sworzeń i pali się komunikat "Dstc service required" i kontrola trakcji raz działa raz nie , myśle ,że jest to właśnie przez zbieżność kół po wymianie i zamierzam się wybrać na zbieżność jak by coś mogę poinformować czy to coś da . ( u mnie kierownica o jakieś pare milimetrów jest przechylona w lewo , minimalnie ale jest).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.