Witam posiadam volvo v 50 2,0 diesel 136 km miałem problem z filtrem cząsteczek stałych.postanowiłem go usunąć i zmienić program w sterowniku aby go nie widział. Myślalem ze to bedzie wszystko i bedzie juz wporządku. Przeliczyłem sie. Po pewnym czasie znów zaczęło przybywać oleju.Mimo ze auto już nie ma filtra ma zmieniony program dalej dawkuje wiecej paliwa które schodzi do oleju.Auto Pali 1-2 litry wiecej, lecz czasem sie coś przestawi i wraca do normy pali normalnie. Proszę o podpowiedź!
Kod:
Edit.
Temat przeniesiony.Proszę o zakładanie tematu w odpowiednim forum.Kinniu
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1213 Skąd jesteś (miejscowość / region): zachodniopomorskie Posiadane auto: brak
Piwa: 124/3
Wysłany: Pon 23 Sty 2012, 20:15
Temat postu:
Re: ( Volvo V50 ) Usunięty filtr DPF .
Kto robił poprawki w programie sterownika silnika?
Z tego co piszesz usunięte zostało diagnozowanie filtra DPF ale nie została usunięta część dotycząca wypalania tego filtra bo nadal podaje zwiększone dawki paliwa.
Poprawke zrobił elektromechanik. mówił ze to wystarczy i ze juz komuter nie ebdzie widział filtra i nie ebdzie dopalał. To teraz muszę jechac do kogoś aby przeprogramował mi jeszcze raz sterownik??
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1213 Skąd jesteś (miejscowość / region): zachodniopomorskie Posiadane auto: brak
Piwa: 124/3
Wysłany: Pon 23 Sty 2012, 20:58
Temat postu:
Re: ( Volvo V50 ) Usunięty filtr DPF .
Najlepiej pojechać do zakładu który ma doświadczenie w usuwaniu tych filtrów i daje gwarancje. Wtedy wiadomo że mają temat opanowany i sprawdzony.Tak to jest niewiadoma czy wina nieprawidłowej zmiany programu czy też może jest inna przyczyna np.uszkodzne wtryski.
Usunąłem to dziadostwo w swoim V50 jakieś 2 miesiące temu w VolvoTechu k/ Wrocławia. Od tamtego czasu autko śmiga bez problemu. Nawet jakby trochę żwawsze się stało.
Witam,
usunąłem filtr w Lublinie w Fabryce Mocy w moim volvo 1.6D,
do tego od razu podniosłem moc na 130 KM. nie przybywa oleju jak dawniej, skończyły się problemy z egr i wogóle jestem zadowolony. Podmiana oprogramowania.
Problem tylko taki, że teraz nie mogę jeździć do ASO bo tam aktualizują soft często bez wiedzy klienta.
Polecam FABRYKĘ MOCY W LUBLINIE,
znają się na rzeczy, mają hamownie, działają sprawnie, dają gwarancję ale nie jest potrzebna, zrobiłem już 12 tys bez filtra i jestem zadowolony. Zużycie paliwa spadło prawie 50%!!!!
rewelacja.
Fakt jest taki że na filtrze motor miał zrobione 220 tys więc był zapchany do bólu.
pozdrawiam _________________ Volvo / V50 / 2006/ 1.6 tdci /
Koszt usunięcia DPF w VolvoTechu to 1500pln. Drogo ale co począć Według mnie lepiej coś zrobić raz a porządnie i mieć święty spokój.
Witam ,ja odnośnie usunięcia DPF , jak autko ci sie sprawuje bez tego filtra po usunieciu ? czy sa jakies problemy , i ile juz km zrobiles bez niego ? zastanawiem sie na usunieciem w moim v50 ma przejechane 165 000 km.
Dołączył: 09 Kwi 2013 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): zielona gora Posiadane auto: Stilo 1.9 jtd
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 10 Paź 2013, 07:12
Temat postu:
Re: ( Volvo V50 ) Usunięty filtr DPF .
Mozesz soc napisac o tych clopakach?
Mam tam obecnie auto, alo powaznie uszkodzone, motor do wymiany...
Oczywisci wszystko przez DPF.
Dobrzy sa?
Na razie czekam na wycene, ale juz mam poglad ile to moze kosztowac, szkoda kasy ale coz...nie mam wyjscia.
Dobrze jest wyciac, czy wymienic filtr
Zanim usuniecie DPF. Moja rada: sprawdź czujnik różn. ciśn.
(V50 2.0D 2010) Było tak:
Komunikat "Filtr cząstek stałych pełen", autostrada, wszedł w wypalanie, jazda 100km/h ok 40 km. po jakichś 200 km to samo. Dodatkowo "Wymagany serwis silnika". I tak kilka razy.
Zignorowałem bo jak czytałem na forach samo się powinno wypalić tylko trzeba jechać dłużej, min 1/2 godz. Tak kilka dni, w sumie ok. 500 km.
Olej podszedł na full więc wizyta w warsztacie.
Sprytny diagnostyk wyłapał że czujnik różnicy ciśnień przy wyłączonym silniku wskazuje 16mPa.
Nowy czujnik kosztuje 450 zł. Wymiana 2 minuty. Do tego wymiana oleju i filtra. W sumie koszt ~650 zł.
Usterki się wykasowały.
Wszystko działa. Przejechane 250 km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.