Witam, wymieniłem przepustnicę na używaną o tych samych numerach, podobno w 100% sprawną, po założeniu pokasowane błędy, po odpaleniu obroty równe, ok 900 rozgrzewając się obroty stopniowo zwiększają się do 1500 po rozgrzaniu zaczynają falować pomiędzy 1000-1600 przez cały czas, nie można zrobić adaptacji , pokazuje błędy -9150-jednostka przepustnicy- błąd wewnętrzny, oraz 620A regulacja biegu jałowego- sygnał nierzeczywisty. przepustnica otwarta na 11%. Co może być przyczyną ? jest jeszcze jakaś inna opcja niż wymiana na kolejną przepustnicę ? Może ktoś posiada magneti marelli 8644344 2,4 benz.140KM.
Przepływka sprawna w 100% parametry Ok, szczelności przewodów turbiny nie muszę sprawdzać, ponieważ w tym modelu nie ma turbiny ....
świece raczej aż tak nie wpływają na falowanie obrotów, wcześniej śmigały jak złotko. zauważyłem,, że na sprzęgle pracuje równo, ale i tak za wysoko- ok 1400 obr.
Czy ktos zna specjalistów którzy przeprowadziliby przeładowanie programu przepustnicy ? Leszno, Poznań okolice
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.