To jest tzw. "pułapka olejowa". Całkowicie nieprzydatny gadżet z którego np. w v70 z tym silnikiem zrezygnowano zupełnie. Ja już dwa miesiące jeżdżę bez tego ustrojstwa. Weź to wywal i zapomnij że miałeś. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
"Ułamał się..." To tak jak mi Najlepsze, że jeszcze nie miałem czasu dokupić odpowiedniej długości wężyka i tak połączyłem te dwa wężyki tym "knyfkiem" co mi się odłamał i tak już dwa miechy jeżdżę. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
po calej operacji wymiany sprzegla na koniec ulamalo mi sie to hehe i w dodatku pali mi sie taka dziwna lapka na desce w dolnym prawym rogu taki jakis zawijas hebrajski... jakis potpowiedzi co to za ustrojstwo...
Zapewne kontrolka taka ładna pomarańczowa kontrolka z zielonym znaczkiem lambdy:
Oznacza awarię w układzie sterującym układem paliwowym. Przyczyn może być mnóstwo. Trzeba jechać odczytać błąd który się zapisał.
Poza kontrolką są jeszcze jakieś objawy ze strony samochodu? _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Ostatnio zmieniony przez baton208 dnia Pon 12 Mar 2012, 08:35, w całości zmieniany 1 raz
Silnik dziala normalnie i nie ma zadnych bjaw poza swiecaca sie kontrolka, byc moze wzielo sie to z tego ,ze jak juz poskladalem skrzynie do kupy to potem nie moglem odpalic silnika a troche krecilem... okazalo sie jednak ,ze nie nie podlaczylem jednego malego kabelka od masy i zapewnie troche zostalo paliwa i z tad ten blad ale podpiac i tak trzeba zeby nie gdybac...
To spróbuj mi zrobić "miękki reset". Odepnij klemy od akumulatora połącz je razem i zostaw tak na noc. Tylko żeby żadna nie dotknęła bolców akumulatora przypadkiem!!
Może błąd zniknie. U mnie czasem się zapalała i gasła sama po przejechaniu kilku lub kilkunastu km. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.