Mam bardzo denerwujący mnie problem po wyjęciu skrzyni(wymiana uszczelniacza) gwiżdże turbina co mechanik mógł spier... sam po dokręcałem wszystkie możliwe połączenia od turbo ale to nic nie daje od 1500 zaczyna gwizdać stało to się odraz po wymianie przez tych partaczy już mi ręce opadają wcześniej turbiny nie było słychać w ogóle) na oko nie widać żadnych pęknięć, brak błędów, moc niby jest tylko te syczenie.Przy przyspieszaniu przy około 2 tys słychać głośne pss jak bym miał bloow-upa.
proszę o jakieś rady
a co do tematu to u mnie turbo ładnie gwiżdże i tak jest od kiedy mam autko układ dolotowy szczelny i mocy nie brakuje ale opisywany przez ciebie syk występuje czesto przy uszkodzonym złączu elastycznym za kolektorem wylotowym spalin _________________
Gdybym się mylił... poprawcie mnie
Piwko jak pomogłem
witam. a czy ktos wymienial ta rure egr laczaca z egr zawor?? dzis bylem u mechanikow i trzeba zamowic cala rure bo nie ma tam zadnej podkladki.
tylko zastanawiam sie czy to koncowka rury egr rozczelnila sie czy tez moze lacze egr zaworu i czy jest sens wymiany ten egr rury. mam lekkie okopcenie i czy nie latwiej bedzie zakleic to czym niz wydawac 300zl za sama egr rure??
witam. a zatem bylem w aso i tlumacze mechanikowi o co mi chodzi. poszedl na zaplecze poczym przychodzi po chwili ze nie moze znalesc tej czesci i ze to troche dluzej potrwa. ok czekam... przyszedl przyniosl mi wydruk i pyta sie czy o to mi chodzi:) co za gosc mysle i dziekuje. na drugi dzien jade do nieautoryzowanego na diagnostyke. pan szczytal z vidy ze okopcenie jest okopceniem ale dluzsza gadke nakierowal na czujnik ten kolo silnika . on mierzy chyab cisnienie powietrza do turbiny i zebym to sprawdzil oraz rury czy sa szczelne od vacum. i to tyle co do tego watku. aha mechanik w nieautoryzowanym do mnie mowi ze podkladke trzeba wymienic a gosc u dilera przyniosl mi na dloni caly schemat tego ukladu i nie ma tam zadnej podkladki;/ co za osly . heh
zatem poczekam jak zjade na wakacje do pl i dam to chorzowa lub do tychow. musze sie dowiedziec jeszcze ile kzykna za to
U mnie juz turbo po regeneracji;) znaczna roznica auto duzo elastyczniejsze rowno przyspiesza az do konca obrotow, zero jakichs swistow czy gwizdow no i dynamika lepsza. Mechanicy stwierdzili ze turbo bylo przytarte. Od kad kupilem auto swisty byly lekko slyszalne, myslalem ze to normalne auto ladnie przyspieszalo itd nic zlego sie nie dzialo, dopiero ostatnimi czasy swisty sie nasilily i czasem wlaczal sie tryb serwisowy. Teraz juz wiem ze turbina od poczatku nadawala sie do naprawy a ja tak tym autem zrobilem przez 2 lata az 48 tys km.
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 140 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rzeszów, London Posiadane auto: S60 D5 2002
Piwa: 13/3
Wysłany: Czw 24 Maj 2012, 12:05
Temat postu:
Re: ( Volvo S60 ) Swist turbiny
A powiedzcie mi czy to normalne bo wczesniej na to nie zwrocilem uwagi byc moze ze odrazu jezdzilem z wlaczonym radiem. Jak jest cicho w aucie z rana jak wszystko jest zimne , zwlasza w zimie jak przysieszam z jedynki, dwojki da sie uslyszec taki delikatne gwizdanie/swist ale naprawde delikatne. Jak auto sie rozgrzeje juz tego nie slysze wogole. Czy to normalne i czy mam sie czego obawiac. Dodam ze nie ma zadnych problemow z autem a kontrolka silnika jeszcze nigdy sie u mnie nie zaswiecila auto to s60 d5 2002r przebieg 105.000 (raczej oryginalny, sam bardzo malo jezdze nawet mnie w polsce nie ma i auto stoi przepalane raz na tydzien na trasie 50km raz w tygodniu)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo S60 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.