Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 850 ) problem z silnikiem


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamell80

Dyskutant



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 56
Skąd jesteś (miejscowość / region): zachodniopomorskie
Posiadane auto: Mercedes A 170 CDI 2000' Volvo V50 2.4 140KM Automat
Piwa: 2/0
Wysłany: Pią 12 Mar 2010, 20:13
Temat postu:

Re: ( Volvo 850 ) problem z silnikiem


kod 1-1-3 to regulacja czujnika tlenu, mieszanka zbyt uboga lub zbyt bogata. Smile Pozdrawiam.
Powrót do góry
fregata100

Debiutant



Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 14
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wawa
Posiadane auto: 850 2.5 GLT
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 12 Mar 2010, 20:32
Temat postu:

Re: ( Volvo 850 ) problem z silnikiem


tak na przyszłosć
Kody błędów - układ wtryskowy.
111 Przebieg silnika: brak usterek.
112 ECU.
113 Regulacja czujnika tlenu, mieszanka zbyt uboga lub zbyt bogata.
121 Miernik masowego przepływu powietrza lub czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze.
122 Czujnik temperatury powietrza.
123 Czujnik temperatury chłodziwa.
131 w czasie rozruchu brak sygnału obr/min z układu zapłonu.
132 Zbyt wysokie lub niskie napięcie w akumulatorze.
133 Uszkodzony przełącznik biegu jałowego.
143 Brak sygnału z czujnika stukania.
152 Zawór pompy powietrza.
211 CO potencjometr.
212 Czujnik tlenu.
213 Uszkodzony sygnał szerokiego otwarcia przepustnicy.
214 Niepoprawny sygnał z czujnika wału korbowego.
221 Czujnik tlenu, zbyt uboga mieszanka.
222 Główny przekaźnik.
223 Zawór regulacyjny biegu jałowego.
225 Sygnał czujnika ciśnieniowego układu klimatyzacji.
231 Regulacja czujnika tlenu, mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga. Regulacja czujnika tlenu LH 3.2, mieszanka zbyt bogata.
232 Regulacja czujnika tlenu, zbyt bogata lub zbyt uboga mieszanka przy pracy jałowej.
233 Regulacja biegu jałowego.
243 Błąd czujnika położenia przepustnicy lub zasilania 5 V w ECU.
244 Regulacja stukania poza zakresem.
311 Brak sygnału prędkości.
313 Elektrozawór oczyszczania pojemnika.
314 Sygnał wału rozrządczego jest niepoprawny lub go nie ma.
321 Brak sygnału rozruchu zimnego silnika.
322 Miernik masowego przepływu powietrza (faza czystego spalania).
323 Wskaźnik świetlny.
324 Przekaźnik pompy chłodziwa.
342 Uszkodzony przekaźnik układu klimatyzacji.
343 Uszkodzona pompa paliwa lub główny przekaźnik.
411 Sygnał z czujnika położenia przepustnicy poza zakresem.
412 Zwarty przełącznik szerokiego otwarcia przepustnicy.
432 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektronicznej.
433 Zły sygnał lub brak sygnału z czujnika stukania.
511 Regulacja czujnika tlenu przy pracy jałowej.
512 Regulacja czujnika tlenu.
513 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektronicznej.
514 Wentylator elektryczny, usterka przy prędkości połowicznej.
515 Wentylator elektryczny, usterka przy pełnej prędkości.
521 Ogrzewanie czujnika tlenu.
523 Sygnał uszkodzenia wentylatora w skrzynce elektronicznej.
524 Sygnał błędnej regulacji zapłonu.

Kody błędów, układ zapłonu EZ 116 K i EZ 129 K.
111 Brak usterek.
112 ECU.
123 Czujnik temperatury chłodziwa.
131 Brak sygnału z magnetycznego zwiększania prędkości na wale korbowym.
142 Zespół sterowania.
143 Brak sygnału z czujnika stukania.
144 Sygnał miernika masowego przepływu powietrza.
154 Układ EGR, zbyt duży przepływ.
214 Niepoprawny sygnał z czujnika wału korbowego.
224 Brak sygnału lub niepoprawny sygnał z czujnika temperatury chłodziwa.
234 Brak lub niepoprawny sygnał z czujnika położenia przepustnicy (bieg jałowy).
241 Układ EGR, zbyt mały przepływ.
243 Brak lub niepoprawny sygnał z czujnika położenia przepustnicy.
311 Brak sygnału prędkości.
314 Sygnał wału rozrządczego jest niepoprawny lub go nie ma.
324 Sygnał wału rozrządczego jest czasem niepoprawny lub go nie ma.
411 Brak czujnika położenia przepustnicy.
413 Sygnał uszkodzenia lub braku czujnika temperatury EGR.
432 Zbyt wysoka temperatura w skrzynce elektronicznej.
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 850 »

Opinie o samochodach Volvo 850 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.


VolvoS60

66 900

2015r.

153 606 km

mazowieckie

VolvoXC 60

61 900

2014r.

257 000 km

świętokrzyskie

VolvoXC 60

54 777

2011r.

206 000 km

pomorskie

VolvoV40

66 900

2017r.

147 815 km

warmińsko-mazurskie

VolvoS90

125 000

2017r.

210 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System