Moduł diagnostyczny znajduje się koło wlewu płynu do spryskiwaczy.
Jak go zlokalizujesz to:
kluczyk w stacyjce wyłączony
zdejmujesz osłonkę z modułu A (są oznaczone AiB)
wkładasz przewodzik który jest przymocowany do osłonki modułu
w otwór nr.2
kluczyki w stacyjce włączone (palą się lampki kontrolne na desce)
naciskasz przycisk na modole A na około 1 s.
liczysz zapalenia się diody w np. 2-3-2 i zapisujesz
za każdym razem po wyświetleniu kodu naciskasz przycisk na module A
jeżeli kod się powtórzy to oznacza to koniec diagnostyki
naciskasz przycisk na około 5s i puszczasz
po kilku sek.zapali się dioda naciskasz wtedy przycisk na następne ok.5 s dioda gaśnie
kluczyki wyłączasz
robisz procedurę od początku jeżeli wyświetli Ci się kod 1-1-1 usterki w sekcji paliwowej są zresetowane
kody odczytujesz z tabel ,naprawiasz co jest do zrobienia i cieszysz się dalszą jazdo swoim 850
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.