Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): koszalin Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 17 Lip 2012, 11:31
Temat postu:
chip s60
Witam! zamierzam nabyć volvo s60, i nie wiem czy szukać 2.0T 180km czy diesla 163 albo 185km , i teraz pytanie który z diesli jest podatny na chip ten 163 czy 185km, spotkałem sie z różnymi opiniami.Rozmiawiałem z tunerem i powiedział ze volvo ma posrany sterownik i trzeba grzebać przy nim cały dzień, jaki silnik polecacie, nie ukrywam ze chodzi mi o osiągi, bezawaryjność.pozdrawiam
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1213 Skąd jesteś (miejscowość / region): zachodniopomorskie Posiadane auto: brak
Piwa: 124/3
Wysłany: Wto 17 Lip 2012, 17:45
Temat postu:
Re: ( Volvo ) chip s60
Cytat:
Rozmiawiałem z tunerem i powiedział ze volvo ma posrany sterownik i trzeba grzebać przy nim cały dzień
kiepski tuner, można łatwo zrobić tuning, bardziej podatna na tuning jest ta druga generacja diesla bo nawet w serwisie można to zrobić czyli jest to bezpieczne .
Benzynę 2.0T odradzam jak już to 2.4T,2.3T,2.5T
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): koszalin Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 17 Lip 2012, 20:09
Temat postu:
Re: ( Volvo ) chip s60
nie powiedział bym że kiepski tuner bo robiłem u niego auto i byłem bardzo zadowolony robi to profesjonalnie i indywidualnie pod auto robi bezpieczny program i zna sie na tym co robi.. twierdzi że sterownik umieszczony jest pionowo i trzeba wysuwać drutem jakieś różowe zabezpieczenie a potem lutować fLASHA, wylutowanie flasha 29f400/800 , pobranie zawrtosci i powtorne wlutowanie na plyte + pisanie moda, i niestety jesli potrzebna bedzie korekta to trzeba jechać od nowa , robienie korekty i tak do skutku takie volvo można robić 6-7h.. kto tu mowi że sie łatwo robi?
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 1213 Skąd jesteś (miejscowość / region): zachodniopomorskie Posiadane auto: brak
Piwa: 124/3
Wysłany: Sro 18 Lip 2012, 17:47
Temat postu:
Re: ( Volvo ) chip s60
Cytat:
sterownik umieszczony jest pionowo i trzeba wysuwać drutem jakieś różowe zabezpieczenie a potem lutować fLASHA, wylutowanie flasha 29f400/800
rozumiem że piszesz o starszej wersji diesla, można to zrobić w 10min bez lutowania ale skoro uważasz go za dobrego to ja nie zamierzam zmieniać Twojej opinii.
W ogóle nie wiem jaki jest sens modyfikacji mocy w S60... One fabrycznie świetnie sobie radzą i w trasie i ruszając spod świateł. Poza tym nie jest to samochód sportowy tylko limuzyna.
Jeżeli koledze zależy na osiągach tak jak napisał...kup S60 R, a jeśli zależy na ekonomice i po prostu dobrej elastyczności auta - D5 jest idealnym rozwiązaniem w pierwszej generacji (163KM) i drugiej (185KM, 205KM). Nie widzę potrzeby zwiększania mocy ponad fabryczną...no ale to jest moje osobiste zdanie
Pozdrawiam! _________________ S60 D5
Wysokie koszty utrzymania, drogie części? Zawsze można sprzedać... Ale jak się z nim rozstać?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.