Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: volvo 440
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 18 Paź 2012, 21:19
Temat postu:
Volvo 440 - spalony włącznik awaryjnych?
Witam. jestem od niedawna szczesliwym posiadaczem Volvo 440. Dziś grzebałem w środkowej konsoli, chciałem zobaczyć dlaczego nie pali mi się kontolka od pasów. Sprawdzałem napięcie śrubokrętem, w pewnym momencie poszedł dymek( dotykałem styku pod niebieskim plastikiem ponizej kondensatora). Od tego momenu nie działają mi kierunkowskazy oraz światła awaryjne(włącznik się podświetla). Kierunki świecą jak wlaczam i wylaczam alarm. Co popsułem? Co wymienić? Czy da się naprawić? Dodam, że sprawdziłem bezpieczniki i wydaje się wszystko ok. Klakson działa.
Sprawdzałem całą dolną część pudła z bezpiecznikami, więc 'direction lights' i 'warn lights' bezpieczniki ma dobre. Plus kilka innych, jeszcze jutro za widoku to zrobie, ale zdaje mi się, że nic nie pominąłem. Diodka od awaryjnych świeci pod przyciskiem, ta od pasów nie swiecila i nie swieci, jak wciskam to ta od awaryjnych powinna migać, a gaśnie. Kierunki zero reakcji, jedynie jak wlaczam//wylaczam alarm to migną.
Może to być uszkodzenie przełącznika świateł awaryjnych,nie łączy 15, lub spalony bezpiecznik na 15. Wtedy awaryjne,zasilane z 30 są a kierunków nie ma. Jeśli 15 przychodzi na wyłącznik to uszkodzenie wyłącznika lub przełącznika na kierownicy. Natomiast po weryfikacji bezpiecznikow do sprawdzenia przekażnik ,gdyz rozladowanie kondensatora moglo oprowadzić do jego uszkodzenia. _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Ostatnio zmieniony przez gabryiel dnia Pią 19 Paź 2012, 06:39, w całości zmieniany 1 raz
Same awaryjne światła również nie działają, podświetla się przycisk, a jak wcisne to gaśnie, a świateł awaryjnych nie ma. Jutro sprawdzę dokładnie każdy bezpiecznik z osobna.
Tak dla potomnych, rowiązaniem mojego problemu, było kupno nowego włącznika świateł awaryjnych, z ktorym zintegrowany jest przerywacz świateł kierunkowych. Po zakupie i wymianie, śmiga jak nowe. Koszt ~15zł. Nie był to problem z bezpiecznikiem. Pozdrawiam[/code]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 440 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.