Otóż po wymianie silnika, ponieważ poprzedni skończył zywot, auto odpalilem, odpowietrzylem, sprawdzilem co mialem sprawdzic, diagnostyke zrobilem (111) i zgasilem - na drugi dzien juz nie odpalilem - brak iskry, cewka grzeje się na włączonym zapłonie, diagnostyka nic nie pokazuje - tzn. lampka pali sie caly czas przy wlozonym kablu - jakies sugestie, a temat raczej pilny - z gory dzieki
add - jedyne co jest zastanawiajace to niskie napiecie sygnalu z kompa zaplonu do modulu - 8-9V, wiec pewnie dlatego nie daje iskry - sprawdzam dalej ale licze na podpowiedzi
add - poprawilem mase na pinie a20 i iskra sie pojawila - aczkolwiek dalej nie odpala - iskra jest/paliwo jest a nie odpala - jakies sugestie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.