Witam wszystkich, jestem świeżym nabywcą volvo v50 2.0d 2006r my2007
Auto sprowadzilem z zagranicy z przebiegiem 186 tys, byl do poprawek blacharsko - lakierniczych natomiast ze spraw mechanicznych został wymieniony przewód inter coolera na nowy, wymieniłem filtr paliwa. Olej jest lekko ponad stan ale go nie przybywa.
Problem polega na tym że jak przejade ok.40 km silnik zaczyna poszarpywać przy stałych prędkościach a przy tym spalanie wzrasta z ok.6 l do ok. 10.5 l i takie szarpanie i spalanie utrzymuje sie przez około 15 km. Nie ma znaczenia czy jade poniżej 2000 tys. obr czy 3000 tyś obr. spala przez te 15 km ok. 10l. Następnie znowu przez 40 km jest ok, spalanie w normie, nie szarpie i tak w kółko, irytuje mnie to strasznie. Postanowiłem go przegonić po trasie z obr. 3000 ale to nic nie daje. Odpala normalnie, nie kopci, według książki serwisowej przy 120 tys km. został wymieniony filtr dpf a przy 180 tyś zbiorniczek z płynem był sprawdzany i stan ok. Auto ma teraz 187 tys km.
Czy może ktoś z was spotkał się z takim problemem ? Mam zamiar odstawić go do warsztatu specjalizującym się dieslami ale to dopiero za tydzien bo mają terminy..
Auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny tj. na zegarach wyskakuje błąd motorsystem WART. ERFORDERL. coś takiego, w tym momencie traci kompletnie moc.. Zostały sprawdzone wtryski i przepływomierz, wszystko ok.
no i wybrałem sie do mechanika, w warsztacie o dość dobrej opinii w Warszawie. Filtr cząstek stałych nie jest zapchany i nie jest on przyczyną. Po podłączeniu auta pod komputer wyskoczyły następujące błędy:
Panowie byli też zdziwieni tym że ta metalowa rurka prowadząca spaliny która idzie od zaworu egr do kolektora jest zimna podczas pracy silnika na obrotach. Odkręcone zostały dwie śruby przy zaworze EGR w celu sprawdzenia czy nie jest zaślepiony, nie był.
Auto zostało na dzień do sprawdzenia co może być powodem
Diagnoza padła na czujnik, czy zawór na pompie wtryskowej. Jak sądzicie czy to może być to ? Czy da sie taki zawór naprawić?
Witam wszystkich, jestem świeżym nabywcą volvo v50 2.0d 2006r my2007
Auto sprowadzilem z zagranicy z przebiegiem 186 tys, byl do poprawek blacharsko - lakierniczych natomiast ze spraw mechanicznych został wymieniony przewód inter coolera na nowy, wymieniłem filtr paliwa. Olej jest lekko ponad stan ale go nie przybywa.
Problem polega na tym że jak przejade ok.40 km silnik zaczyna poszarpywać przy stałych prędkościach a przy tym spalanie wzrasta z ok.6 l do ok. 10.5 l i takie szarpanie i spalanie utrzymuje sie przez około 15 km. Nie ma znaczenia czy jade poniżej 2000 tys. obr czy 3000 tyś obr. spala przez te 15 km ok. 10l. Następnie znowu przez 40 km jest ok, spalanie w normie, nie szarpie i tak w kółko, irytuje mnie to strasznie. Postanowiłem go przegonić po trasie z obr. 3000 ale to nic nie daje. Odpala normalnie, nie kopci, według książki serwisowej przy 120 tys km. został wymieniony filtr dpf a przy 180 tyś zbiorniczek z płynem był sprawdzany i stan ok. Auto ma teraz 187 tys km.
Czy może ktoś z was spotkał się z takim problemem ? Mam zamiar odstawić go do warsztatu specjalizującym się dieslami ale to dopiero za tydzien bo mają terminy..
Właśnie zmagam się z podobnym problemem, czyli częstym wypalaniem.
Filtr został wymieniony, płyn wspomagający wypalanie uzupełniony, czujnik różnicy ciśnienia nowy, przewody między czujnikiem a filtrem sprawdzone. Na komputerze żadnych błędów a diagnoza w serwisie to potwierdza.
Macie jakieś pomysły?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.