Najpierw sprawdź kółka. Najprawdopodobniej krzywa felga lub opona, ewentualnie źle wyważone koło. Podjedź do jakiegoś warsztatu oponowego, niech założą koła na maszynę. _________________ "różnica pomiędzy teorią a praktyką jest taka, że w teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią a praktyką, a w praktyce jest"
Przeguby łatwo sprawdzić. Te od strony koła najłatwiej usłyszeć przy trochę dynamiczniejszym ruszaniu na w pełni skręconych kołach. Te od strony skrzyni trudniej usłyszeć ale można próbować przy ruszaniu na prostych kołach. Może tuleje wahaczy?... ale to też nie bardzo pasuje. Jedź do stacji diagnostycznej na szarpaczki, może diagnosta powie Ci coś konkretniejszego. _________________ "różnica pomiędzy teorią a praktyką jest taka, że w teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią a praktyką, a w praktyce jest"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.