Po prostu - popsuł się gwint i nie można dokręcić nakrętki.Szpilki mam po wymianie piasty,tylko nie wiem jak wybić uszkodzoną,trzeba zdejmować piastę ,czy tylko tarczę?
Chciałbym odświeżyć temat. Kilka szpilek w moich piastach ma zerwany gwint inne są zardzewiałe. Zawsze jest to problem przy zmianie kół. Czy ktoś kiedyś próbował wymieniać szpilki w tych piastach (może ktoś w focusie to robił) ? Mechanik spekulował że prawdopodobnie trzeba będzie wybić łożyska co równa się z jego wymianą. Rozwiązywał ktoś już podobny problem ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Układ jezdny-układ hamulcowy- zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.