kołysanie silnika przy zmianie obrotów na napędzie
Panowie .Mam taki problem otóż silnik kołysze się przy przyśpieszaniu i zwalnianiu .Jest taki stukot pojedynczy od tej poduszki górnej .Poduszka jest zamocowana do głowicy ,Wymieniłem poduszkę wymieniłem silentbloki belki górnej . I kiszka stukot i kołysanie nadal jest ,Cz mam kłopor z innymi poduszkami ? czy tę u góry się specjalnie ustawia.?? _________________ MOŻE POTEM...
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): Malilla Posiadane auto: volvo,S60,t5,2,3,03
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 16 Maj 2013, 08:52
Temat postu:
Re: ( Volvo XC60 & XC90 ) kołysanie silnika przy zmianie obrotów na napędzie
Czy tam nie ma przypadkiem sterowania podciśnieniem do poduszek silnika?
Wydaje mi się, że masz rozłączone właśnie podciśnienie.
Inna sprawa: jeśli jesteś pewien że silnik buja sie tak mocno, że stuka to albo powyrywałeś go z łap, albo to poddaje się poduszka
Re: ( Volvo XC60 & XC90 ) kołysanie silnika przy zmianie obrotów na napędzie
dookoła jest jakaś linka stalowa .Mam nadzieję ,że nie ma tam sterowania.
lata na przedniej łapce już ją mam to dziś wymienię .Ale wydaje mi się ,że poduszka pod silnikem tylna też do niczego . W porównaniu z przednią to siedzi. Rura od turbo czyściutka bo tarła o osłonę silnika .Zacznę od tej łapki na dole . _________________ MOŻE POTEM...
Re: ( Volvo XC60 & XC90 ) kołysanie silnika przy zmianie obrotów na napędzie
Te poduszki są sterowane z podciśnienia. Powinieneś wytropić taki mały zaworek podciśnienia, który może być powodem tych problemów. Objawy, które opisujesz mogą oczywiście pochodzić od szeregu innych przyczyn - z zużyciem poduszek na czele - ale warto sprawdzić ten zawór. Nie pamiętam dokładnie jak to się robi ale gdzieś na forum to można znaleźć. Jest to banalnie proste i polega na przyłożeniu palca do wylotu zaworu i sprawdzeniu czy występuje tam podciśnienie. _________________ "różnica pomiędzy teorią a praktyką jest taka, że w teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią a praktyką, a w praktyce jest"
Re: ( Volvo XC60 & XC90 ) kołysanie silnika przy zmianie obrotów na napędzie
Też mam klona i z ciekawości się podpiąłem ale nie znalazłem żadnej możliwości sprawdzenia działania tego zaworu. Głowy nie daję - możliwe, że jakiś błąd wyskakuje. Nie wiem czy jest jakiekolwiek sprzężenie zwrotne od położenia zaworu a czujnika za nim chyba nie ma. _________________ "różnica pomiędzy teorią a praktyką jest taka, że w teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią a praktyką, a w praktyce jest"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo XC60 & XC90 ) Układ jezdny- układ hamulcowy-zawieszenie-układ kierowniczy
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.