Dołączył: 31 Maj 2013 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Szamotuły Posiadane auto: Volvo V70 2.5TDI 2000r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 31 Maj 2013, 15:51
Temat postu:
[V 70 2.5 TDI] nierówne obroty silnika
witam,moj problem polega na tym ze zaraz po odpaleniu silnika ma on nierowne obroty,obroty jakby faluja w dol,kilka razy tak niska zszedl z obrotow ze prawie zgasl,trwa to moze jakies 2-3min,jak silnik sie rozgrzeje to obroty sie normuja i chodzi nie chwalac sie idealnie,
co to moze byc?
rowniez na zimnym silniku po odpaleniu slychac takie jakby cykanie z okolic tylu silnika tzn miedzy silnikiem a kabina,
prosze o pomoc,
tak,po kilku minutach jak silnik sie juz rozgrzeje jest nie chwalac sie idealnie i na wolnych obrotach i w czasie jazdy,nie dlawi sie i nie przerywa,i obroty rowne,tylko przy pierwszym odpaleniu na zimnym silniku tak sie dzieje,
ogolnie mi to nie przeszkadza ale martwie sie ze to moze byc poczatek czegos niedobrego...
i jeszcze dodam ze przy pierwszym odpaleniu z wydechu wylatuje troche dymku,kolor nie jest czarny ani niebieski,raczej bym powiedzial ze taki siwy,
pozniej juz nie leci
jeszcze jedna rzecz dodam-od jakiegos czasu czyli w momencie jak zrobilo sie cieplej przy pierwszym przekreceniu stacyjki nie zapala sie kontrolka od grzania swiec,to dlatego ze jest cieplo i grzanie nie jest potrzebne czy moze cos ze swiecami?
Co do grzania świec, to objaw jak najbardziej prawidłowy. Świece podgrzewa jeżeli temperatura zewnętrzna jest niższa niż 5 stopni.
Co do odpalenia to myślę że przepływomierz się kończy (o ile już nie dokonał żywota), ewentualnie sprawdź czy w przewodzie masz paliwo. Do pompy dochodzi przezroczysty przewód. W nim, ma prawo i obowiązek być jedna bańka powietrza. Jeżeli jest inaczej, to znaczy że się zapowietrza i stąd problem.
Sprawdź, napisz na forum. Zobaczymy. _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Przewód na pompie, to ten zaznaczony kółkiem. Kółkiem zaznaczyłem obecna w nim zawsze malutką bańkę powietrza. Poza nią nie mam prawa być w tym przewodzie żadnego powietrza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo C70 & S70 & V70 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.