Tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów volvo 850 10v
Witam,
Moje Volvo 850 10v 144KM 2,5 B+LPG 1994r. automat mam od 10 lat .
Po wymianie na inny przeciekającego rozdzielacza ABS zapaliła się słynna pomarańczowa strzałka której nie mogę usunąć.Po odpaleniu migają też żółte kontrolki klimy AC i REC oraz nie działa wentylator.
Przemyłem pozycjoner i podrównałem w nim styki.
Sprawdziłem kody w gniazdku B1 było:135,322,411,414,417.
w B5:111 a w A3:111 po wykasowaniu autko pojechało normalnie ,działała dmuchawa i przestały migać kontrolki klimy i strzałka.
Przy następnym odpaleniu wszystko wróciło a kod w gniazdku B1 pokazał 417 .
Proszę o info od czego jest gniazdo B1 i co znaczy ten kod,co teraz dalej robić aby uruchomić autko?
Gniazdo B1- Klimatyzacja
417 - Passenger’s side interior temperature inlet fan seized
Tu masz wszystkie kody z gniazda B1
B1 Electronic climate control
111 No fault
121 Outside temperature sensor shorted to ground
122 Outside temperature sensor open circuit or shorted to 12 volts
123 Driver’s side interior temperature sensor shorted to ground
124 Driver’s side interior temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
125 Passenger’s side interior temperature sensor shorted to
ground(earth)
126 Passenger’s side interior temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
131 Driver’s side air duct temperature sensor shorted to
ground(earth)
132 Driver’s side air duct temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
133 Passenger’s side air duct temperature sensor shorted to
ground(earth)
134 Passenger’s side air duct temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
135 No signal from engine coolant temperature sensor
141 Faulty signal from driver’s side temperature selector switch
143 Faulty signal from passenger’s side temperature selector
switch
145 Faulty signal from function selector switch
151 Signal from fan speed sensor missing or too high
152 Signal from fan speed sensor shorted to earth
211 Driver’s side damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
212 Driver’s side damper motor position sensor shorted to earth
221 Passenger’s side damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
222 Passenger’s side damper motor position sensor shorted to earth
231 Ventilation damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
232 Ventilation damper motor position sensor shorted to earth
233 Floor/defrost damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
234 Floor/defrost damper motor position sensor shorted to earth
235 Recirculation damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
236 Recirculation damper motor position sensor shorted to earth
311 Driver’s side damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
312 Passenger’s side damper motor shorted to earth or shorted to
12 volts
313 Ventilation damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
314 Floor/defrost damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
315 Recirculation damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
321 Driver’s side damper motor active too long
322 Passenger’s side damper motor active too long
323 Ventilation damper motor active too long
324 Floor/defrost damper motor active too long
325 Recirculation damper motor active too long
411 Blower fan seized or drawing excessive current
412 Driver’s side interior temperature sensor inlet fan shorted to
earth
413 No control voltage at driver’s side interior temperature
sensor inlet fan
414 Driver’s side interior temperature sensor inlet fan seized
415 Passenger’s side interior temperature sensor inlet fan shorted
to earth
416 No control voltage at passenger’s side interior temperature
sensor inlet fan
417 Passenger’s side interior temperature inlet fan seized
418 No control signal to blower fan power stage
419 Faulty diagnostic signal from blower fan power stage
420 ECU fault in program memory
511 Damper motor limit position self-adjustment not carried ou
Błędy z A3 i B5 to jedynie informacja o braku błędów i usterek.
Z tego co zrozumiałem to ASB nadal w trybie awaryjnym jeździ?
Jeśli tak to wymigaj błędy z A1, to gniazdo od ASB.
---------------------------------------------------------------------------
Jakbyś chciał, to podeślij mi na priv swój mail wyślę Ci instrukcję serwisową do naszych skrzyń w .pdf _________________ Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Ostatnio zmieniony przez baton208 dnia Nie 02 Cze 2013, 20:28, w całości zmieniany 1 raz
Witam,
Po skasowaniu błędów w gniazdku A1 pojawił się kod 111 czyli ok ,więc uruchomiłem autko.Żółta strzałka miga nadal i pokazał się błąd 122 ,tak jak przed kasowaniem .Co teraz powinienem zrobić?
Wyświetla mi się kod 122 gniazdo A1(Czujnik sygnału CMP) co to jest?
oraz kod 314 gniazdo A2 ?
Gniazdo A1 - 122 Solenoid S1 open circuit
Gniazdo A3 - 314 CMP sensor signal
------------
Co do automatu, to myślę że coś jest nie tak z pozycjonerem. Przy tej wymianie/czyszczeniu coś zrobiłeś nie tak. Ewentualnie jakiś uszkodzony został założony.
Co do A3 to nie mam pojęcia, ale jest to gniazdo od ABS-u.
Trochę chyba źle wpisałem.
gniazdo A1 122 -czyli elektrozawór s1 obwód otwarty(który to jest?)
gniazdo A2 314 -czyli cmp sensor (to chyba czujnik pozycji wału?)
gniazdo A3 111 -czyli OK
W pozycjonerze wszystko było czyściutkie i sprężynki też ok.
Co teraz robić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.