Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo 850 ) Tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów volvo 850 10v



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starowagora

Czytelnik



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): ŁÓDŹ
Posiadane auto: MB w140 3,5TD 1996
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 01 Cze 2013, 14:09
Temat postu:

Tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów volvo 850 10v


Witam,
Moje Volvo 850 10v 144KM 2,5 B+LPG 1994r. automat mam od 10 lat .
Po wymianie na inny przeciekającego rozdzielacza ABS zapaliła się słynna pomarańczowa strzałka której nie mogę usunąć.Po odpaleniu migają też żółte kontrolki klimy AC i REC oraz nie działa wentylator.
Przemyłem pozycjoner i podrównałem w nim styki.
Sprawdziłem kody w gniazdku B1 było:135,322,411,414,417.
w B5:111 a w A3:111 po wykasowaniu autko pojechało normalnie ,działała dmuchawa i przestały migać kontrolki klimy i strzałka.
Przy następnym odpaleniu wszystko wróciło a kod w gniazdku B1 pokazał 417 .
Proszę o info od czego jest gniazdo B1 i co znaczy ten kod,co teraz dalej robić aby uruchomić autko?
Powrót do góry
baton208
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 1349
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lanckorona/Małopolska
Posiadane auto: Volvo xc90 T6.
Piwa: 100/17
Wysłany: Nie 02 Cze 2013, 16:41
Temat postu:

Re: ( Volvo 850 ) Tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów volvo 850 10v


Gniazdo B1- Klimatyzacja
417 - Passenger’s side interior temperature inlet fan seized

Tu masz wszystkie kody z gniazda B1
B1 Electronic climate control
111 No fault
121 Outside temperature sensor shorted to ground
122 Outside temperature sensor open circuit or shorted to 12 volts
123 Driver’s side interior temperature sensor shorted to ground
124 Driver’s side interior temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
125 Passenger’s side interior temperature sensor shorted to
ground(earth)
126 Passenger’s side interior temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
131 Driver’s side air duct temperature sensor shorted to
ground(earth)
132 Driver’s side air duct temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
133 Passenger’s side air duct temperature sensor shorted to
ground(earth)
134 Passenger’s side air duct temperature sensor open circuit or
shorted to 12 volts
135 No signal from engine coolant temperature sensor
141 Faulty signal from driver’s side temperature selector switch
143 Faulty signal from passenger’s side temperature selector
switch
145 Faulty signal from function selector switch
151 Signal from fan speed sensor missing or too high
152 Signal from fan speed sensor shorted to earth
211 Driver’s side damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
212 Driver’s side damper motor position sensor shorted to earth
221 Passenger’s side damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
222 Passenger’s side damper motor position sensor shorted to earth
231 Ventilation damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
232 Ventilation damper motor position sensor shorted to earth
233 Floor/defrost damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
234 Floor/defrost damper motor position sensor shorted to earth
235 Recirculation damper motor position sensor open circuit or
shorted to 12 volts
236 Recirculation damper motor position sensor shorted to earth
311 Driver’s side damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
312 Passenger’s side damper motor shorted to earth or shorted to
12 volts
313 Ventilation damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
314 Floor/defrost damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
315 Recirculation damper motor shorted to earth or shorted to 12
volts
321 Driver’s side damper motor active too long
322 Passenger’s side damper motor active too long
323 Ventilation damper motor active too long
324 Floor/defrost damper motor active too long
325 Recirculation damper motor active too long
411 Blower fan seized or drawing excessive current
412 Driver’s side interior temperature sensor inlet fan shorted to
earth
413 No control voltage at driver’s side interior temperature
sensor inlet fan
414 Driver’s side interior temperature sensor inlet fan seized
415 Passenger’s side interior temperature sensor inlet fan shorted
to earth
416 No control voltage at passenger’s side interior temperature
sensor inlet fan
417 Passenger’s side interior temperature inlet fan seized
418 No control signal to blower fan power stage
419 Faulty diagnostic signal from blower fan power stage
420 ECU fault in program memory
511 Damper motor limit position self-adjustment not carried ou


Błędy z A3 i B5 to jedynie informacja o braku błędów i usterek.
Z tego co zrozumiałem to ASB nadal w trybie awaryjnym jeździ?
Jeśli tak to wymigaj błędy z A1, to gniazdo od ASB.
---------------------------------------------------------------------------
Jakbyś chciał, to podeślij mi na priv swój mail wyślę Ci instrukcję serwisową do naszych skrzyń w .pdf
_________________
Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.


Ostatnio zmieniony przez baton208 dnia Nie 02 Cze 2013, 20:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
starowagora

Czytelnik



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): ŁÓDŹ
Posiadane auto: MB w140 3,5TD 1996
Piwa: 0/2
Wysłany: Wto 04 Cze 2013, 10:34
Temat postu:

tryb awaryjny


Witam,
Po skasowaniu błędów w gniazdku A1 pojawił się kod 111 czyli ok ,więc uruchomiłem autko.Żółta strzałka Arrow miga nadal i pokazał się błąd 122 ,tak jak przed kasowaniem Sad .Co teraz powinienem zrobić?

Wyświetla mi się kod 122 gniazdo A1(Czujnik sygnału CMP) co to jest?
oraz kod 314 gniazdo A2 ?
Powrót do góry
baton208
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 1349
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lanckorona/Małopolska
Posiadane auto: Volvo xc90 T6.
Piwa: 100/17
Wysłany: Wto 04 Cze 2013, 16:09
Temat postu:

Re: ( Volvo 850 ) Tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów volvo 850 10v


Gniazdo A1 - 122 Solenoid S1 open circuit
Gniazdo A3 - 314 CMP sensor signal
------------
Co do automatu, to myślę że coś jest nie tak z pozycjonerem. Przy tej wymianie/czyszczeniu coś zrobiłeś nie tak. Ewentualnie jakiś uszkodzony został założony.
Co do A3 to nie mam pojęcia, ale jest to gniazdo od ABS-u.

Ps. Instrukcję wysłałem.
_________________
Było: Mercedes VITO 2.2 CDI, Renault Espace 2.0 dCI, VW Transporter T4 2.5 TDi 2001 r, Subaru Forester 2.0 Turbo, Volvo v70xc 2,5 1999, 2xVolvo 855 aut. 2.5 TDI 1997, Volvo 855 2.3 aut. T5 1995, Volvo V40 1.9 TD 1997r.
Powrót do góry
starowagora

Czytelnik



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): ŁÓDŹ
Posiadane auto: MB w140 3,5TD 1996
Piwa: 0/2
Wysłany: Wto 04 Cze 2013, 19:36
Temat postu:

tryb awaryjny


Trochę chyba źle wpisałem.
gniazdo A1 122 -czyli elektrozawór s1 obwód otwarty(który to jest?)
gniazdo A2 314 -czyli cmp sensor (to chyba czujnik pozycji wału?)
gniazdo A3 111 -czyli OK
W pozycjonerze wszystko było czyściutkie i sprężynki też ok.
Co teraz robić?
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 04 Cze 2013, 19:36
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Volvo 850 »

Opinie o samochodach Volvo 850 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


VolvoS60

79 900

2018r.

117 603 km

śląskie

VolvoXC 70

42 890

2010r.

318 098 km

pomorskie

VolvoS90

124 900

2017r.

82 028 km

kujawsko-pomorskie

VolvoXC 60

129 000

2019r.

221 659 km

śląskie

VolvoS60

66 900

2015r.

153 606 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System