Zakupiłem nie dawno volvo 850 z 95 roku. Silnik to B5252 2.5 10V system wtrysku Fenix. Zastanawia mnie fakt, że złącze diagnostyczne nie ma styku A6, który to powinien służyć do badania układu zapłonowego. A2 jest i działa prawidłowo.
Czy koledzy mogą potwierdzić, że samochody z tym silnikiem nie mają nic w złączu A6, czy może ktoś uszkodził moją "kostkę" diagnostyczną.
Z góry dziękuję za pomoc. _________________ Moje auta:
Volvo 850 kombi 2.5 10V benzyna 1995r
Volvo 850 kombi 2.0 10V benzyna 1995r
Skoda Fabia 1.9 ropniak 2002r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.