Mam peknięty jeden xenon w swoim XC90, ceny przed i po liftowych lamp te same wiec zakupiłem oczywiście nowsze - nr 31111845/6
Teraz pytanie - czy muszę coś przerabiać aby działały poprawnie czy mogę je podłączyć i będą działać ?
Czytałem tutaj na forum a propo przekłądki zwykłych lamp na xenon i tam wchodzi w grę rezanie oporników itp ale co w wypadku jak już mam w swoim aucie xenony ze spryskiwaczami i autopoziomowaniem ?
Ktoś tam pisał na innym forum, że po podłaczeniu zjeżdżają mu od razu do dołu i trzeba odpinać silniczek od samopoziomowania i ręcznie ustawiać.
Pytałem też u szwedów i tam z kolei ktoś próbował ale po podłaczeniu nowej lampy światła mu się zapalały i od razu gasły i wyrzucało przepaloną żarówkę na desce i dał spokój.
Trochę się boję podłączać lampy za tyle kasy tak od razu u siebie żeby zobaczyć co u mnie będzie:) dlatego chcialem się spytać czy ktoś to robił i czego powinienem się spodziewać - co najpierw przygotować ?
I ostatnia rzecz, czy jest sposób na uruchomienie w nich skręcania ?
EDIT: Po podłączeniu lampki świecą ale od razu idą w tryb awaryjny, opuszczają się na maxa w dół. Z tego co wyczytałem w necie potrzebny jest dodatkowy moduł poziomowania auta/kontroli xenonów który standardowo siedzi pod siedzeniem pasażera.
Czy może ktoś wie jak ten moduł wygląda / jaki ma numer ? Ktoś robił coś podobnego ? zapewne potrzebna bedzie też ingerencja w CEM ale przydałby się jakiś schhemat
Re: ( Volvo XC60 & XC90 ) Zmiana Xenonów przedlift na polift
Dla potomnych - mod udało mi się zrobić bez problemu u mojego guru elektryka - koszt 400zł za zakodowanie plus ori wiązki w cenie - można na krótko to zrobić ale żeby nic nie zgniło lepiej dać ori wiązki (chodzi o wiązki któe idą z auta do lamp - po lifcie są ciut inne jeśli chodzi o ilość i rozstaw pinów). Poza wiązkami nie potrzeba żadnych dodatkowych modułów.
Ogólnie chłopaki są w stanie wsadzić i zakodować to do każdego XC90, bez znaczenia czy były xenony lub też ich nie było (jeśli nie było to wiadomo - dodatkowo przydałby się samopoziom plus spryski) tak, że nie ma żadnego checka na desce.
Rocznik auta jest też dla nich bez znaczenia ale a autach przed 2004 nie działać będzie doświetlanie zakrętów - poza tym wszystko ładnie się poziomuje i świeci.
Warsztat przeniósł się niedawno na Prymasa Tysiąclecia 60/62 w Warszawie jakby ktoś był zainteesowany - http://www.warsztatpompa.pl/
Hej, mam V50 z 2008 zwykle zarowki zastapilem ksenonami. Kupilem naprawde dobre. Duza sie mowi o tych HIDach co pizza ze maja 55w a naprawde tylko 35. Trafilem w koncu na te dobre bardzo jasne. Teraz moge uwierzyc ze maja 55W. Dlugo szukalem. Kumpel kupil I mi powiedzial gdzie kupic. Podziele sie z Wami bo warto. Mowil mi ze tak trudno sie montuje I ze problemy. Montaz barzo latwy. Problem byl ale napisalem tam gdzie kupilem opisujac ze mryugaja. Odpisali ze maja na to lek. Przyslali I juz po problemie. Wreszcie zadowolony! Swieca [cenzura]. Wcale nie oslepiaja!
a wlasnie kupilem je na green-circle.co.uk i polecam. Volvo tez moze byc na topie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.