Volvo

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Volvo XC60 & XC90 ) XC 90 163kM5d 2003r.Zanik napięcia podczas jazdy w zegarach.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo XC60 & XC90 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
veksyl

Czytelnik



Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): GDANSK
Posiadane auto: volvo xc90 2,4 5d 163km 2003r.
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 04 Sie 2014, 20:02
Temat postu:

XC 90 163kM5d 2003r.Zanik napięcia podczas jazdy w zegarach.


Po intensywnej jeździe to znaczy nawet po 100km nagle z rzuca bieg z 5 na 4 komputer wyświetla błędy!ABS,poduszki,hamulce natychmiastowy serwis!!! Potemwszystko gaśnie na tablicy zegarów i pozostają mi tylko światła drogowe niema możliwości otwarcia szyb, brak klimy brak kierunkowskazow brak awaryjnych!! Zatrzymywanie nic niepomaga na chwilę pojawia się napięcie na zegarach ale dalej po 50metrach jazdy wyłącza się napięcie wten. Sposób wtrybie awaryjnym dojeżdżamy do celu nawet jadąc 100km w serwisach proponują wymianę modułów metoda prube i błędów aż trafi się na właściwy po przyjeździe do celu gdy samochód stoi 2-3godz wszystko jest okej można jeździć znowu 5-8 miesięcy i nic się nie dzieje najgorsze to jest to że żaden komputer podczas diagnostyki ni widzi błędu!!!
EUREKA!!!!!!!!!!!!!!! NIE trzeba wymieniac Mod...ani Komputera i wiele wiele innych rzeczy !!!!!!!!!!!!!!
Po roku konsultacji jezdzeniu po serwisach volvo itp.okazało sie ze bedac w rodzinnych stronach w KALISZU WKP.
gdy już coraz czesciej zdarzało mi sie miec awarie!!!! kazano mi jechac do warsztatu Elektroniki Samochodowej, Sz.P. Jarecki przemiły Czlowiek zlecił swojemu elektrykowi - Elektronik żeby zajrzał i o dziwo po 2godzinach pracy została usterka naprawiona kosztem 200,zł zrobiłem w tej chwili 1000km samochod chodzi jak zegarek.............................................................................................................................


Ostatnio zmieniony przez veksyl dnia Wto 07 Paź 2014, 12:24, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
spokoluzik

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 386
Skąd jesteś (miejscowość / region): zamosc/lublin/london
Posiadane auto: XC90 3.2 Petrol, C30 Rdesign
Piwa: 31/6
Wysłany: Pią 03 Paź 2014, 13:28
Temat postu:

Re: ( Volvo XC60 & XC90 ) XC 90 163kM5d 2003r.Zanik napięcia podczas jazdy w zegarach.


Masz walniety modul CEM. Zgaduje, ze zazwyczaj jest cieplo jak sie pojawia usterka.
Masz 3 opcje:
1. Naprawa twojego modulu
2. Kupno uzywki i transfer danych
3. Kupno nowego lub "wyczyszczonej" uzywki i reload w volvo.
Jezeli chodzi o opcje 1 i 2 to jest ryzyko utraty danych ze wzgledu na wadliwe procesory w tej serii. Wtedy pozostaje opcja nowego albo czyszczonego. Kolejna sprawa to, ze im dluzej jezdzisz tym bardziej rozwalasz wsad procesora. Po jakims czasie mozesz nie miec opcji transferu danych/naprawy, a zdarza sie, ze ludzie nie moga odpalic auta.
_________________
volvo vida diagnostic-caly Londyn
http://volvodiagnostic.com
Powrót do góry
veksyl

Czytelnik



Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): GDANSK
Posiadane auto: volvo xc90 2,4 5d 163km 2003r.
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 20 Sie 2015, 06:54
Temat postu:

Re: ( Volvo XC60 & XC90 ) XC 90 163kM5d 2003r.Zanik napięcia podczas jazdy w zegarach.


spokoluzik napisał:
Masz walniety modul CEM. Zgaduje, ze zazwyczaj jest cieplo jak sie pojawia usterka.
Masz 3 opcje:
1. Naprawa twojego modulu
2. Kupno uzywki i transfer danych
3. Kupno nowego lub "wyczyszczonej" uzywki i reload w volvo.
Jezeli chodzi o opcje 1 i 2 to jest ryzyko utraty danych ze wzgledu na wadliwe procesory w tej serii. Wtedy pozostaje opcja nowego albo czyszczonego. Kolejna sprawa to, ze im dluzej jezdzisz tym bardziej rozwalasz wsad procesora. Po jakims czasie mozesz nie miec opcji transferu danych/naprawy, a zdarza sie, ze ludzie nie moga odpalic auta.


Szanowny KOLEGO!miałes racje Dziekuje!! jesli chodzi o ten CEM niby po tej rzekomej naprawie licznika po roku wrucił problem
tylko że teraz zaraz umowilem sie w serwisie volvo w chorzowie wymienili moduł ten i jezdziem dalej doputy nie wyskoczyła uszczelka pod glowicą !!! obecnie od tygodnia stoje na warsztacie bo silnik stracil Moc i niemoga dojsc do tego mimo ze maja komputer diagnostyczny jestem zalamany Gdzie te samochody z przed lat!!!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum VOLVO Forum Strona Główna -> ( Volvo XC60 & XC90 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo XC60 & XC90 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.


VolvoV60

28 900

2011r.

308 000 km

kujawsko-pomorskie

VolvoV60

43 900

2013r.

190 000 km

śląskie

VolvoS60

66 900

2015r.

153 606 km

mazowieckie

VolvoXC 60

47 490

2012r.

257 080 km

pomorskie

VolvoV60 Cross Country

86 900

2017r.

83 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System