Problem z moim Volvem 2.5 20V 92r+LPG mam taki że wczoraj zalało mi w nim paliwem kolektor ssący a i z przepustnicy dosłownie lało się grubo paliwo a parę dni wcześniej zaczoł kaprysić mi na benzynie tzn.czasami po prostu zgasł ale po jakiejś chwili udało się go uruchomić i śmigał by za jakiś czas znów zamilknąć i po jakimś czasie znów zgasł i kompletnie nie dało się go uruchomić na benzynie i tak do momentu zalania się paliwem.Na gazie natomiast śmiga aż miło bez problemów,pompa paliwa pracuje prawidłowo reszta też skrupulatnie sprawdzona.komputer też wymigał mi że jest czysto-111.
Proszę o podpowiedż co może być przyczyną tej awarii.Myślę o tym zaworku ciśnieniowym przy listwie paliwa czy to on może być powodem tego bałaganu,komputer tego niestety nie wymiga wiec pozostaje dedukcja lub pomoc któregoś z was który miał podobną awarię.pozdrawiam.Piotr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo 850 ) Silnik iskrowy -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.