Dołączył: 21 Mar 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie Posiadane auto: Volvo V50 2.0D
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 24 Cze 2015, 18:12
Temat postu:
dymi na czarno podczas przyspieszania,bez DPF
Witam. mam volvo v50 2.0d. na początku był problem taki iż szarpał na obrotach np doszło do 2tyś albo wiecej szarpnął i szedł dalej i tak w kółko(nawet na kompie pokazywało jak obroty turbiny szaleją). pojechałem do mechanika zwiększył moc do 150KM i zwiększył doładowanie turbiny i coś jeszcze grzebał przy lewym kole tzn sciągnał koło i nadkole i coś tam majstrował. ok,problem zniknął,ale zaczął kopcić i zaczął szarpać ale na niskich obrotach. pojechałem do niego po raz kolejny,odpiął mi wtyczke od EGR-u i teraz chodzi jak nalezy,ale dymi jak szalony. i co jakiś czas wyskakuje jakis błąd,przechodzi w tryb awaryjny i musze go zgasić i odpalić żeby jechał jak powinien. pomóżcie panowie
Re: ( Volvo V50 ) dymi na czarno podczas przyspieszania,bez DPF
Trzeba by najpierw podpiąć jakiś interfejs diagnostyczny i sprawdzić co wyrzuci. Tak to trudno coś powiedzieć może DPF niewłaściwie wyłączony / usunięty.
Dołączył: 21 Mar 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie Posiadane auto: Volvo V50 2.0D
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 24 Cze 2015, 18:55
Temat postu:
Re: ( Volvo V50 ) dymi na czarno podczas przyspieszania,bez DPF
to jest wersja bez DPF-u znaczy się FAP czy jakoś tak,mechanik mi powiedział. Był podlączony i i odpieli mi tą kostke,auto idzie,ale wywala bląd i dymi strasznie
Re: ( Volvo V50 ) dymi na czarno podczas przyspieszania,bez DPF
Jeśli moc została zwiększona to tylko za pomocą zwiększonej dawki paliwa, ciśnienia doładowania i kąta początku wtrysku. Odpowiedź nasuwa się sama dlaczego kopci _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Re: ( Volvo V50 ) dymi na czarno podczas przyspieszania,bez DPF
Witam Kolego.
Mam s40 2.0 d od 3 miesięcy. miałem podobny problem. Szarpał dławił się itp.
odpiąłem kostkę dpf i zaślepiłem rurkę. tą taką długą co wychodzi z egr. Dorobiłem sobie zaślepke z blachy i podłożyłem między egr i rurkę, ważne żeby uszczelnić.
Nie kopci i idzie jak trzeba.
Jak podłącze kostkę wyskakuje błąd a jak wypnę niema błędu.
Tak było w moim przypadku może u kogoś będzie inaczej
Być może się mylę ale że kopci to chyba nie wina chipu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Volvo V50 ) Silnik Diesel -układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy oraz wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.